همشهری آنلاین: تهران - ایرنا - رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سید حسن خمینی از سمت عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استعفا نکرده است.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری آئين اهدای حکم ریاست فرهاد رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: همچنین حجت‌الاسلام ناطق نوری از هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی استعفا داده است که از وی خواستیم این استعفای را پس بگیرد.

ولایتی با بیان اینکه در حاشیه جلسه امروز اقتصاد دانش‌بنیان حکم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به فرهاد رهبر اهدا شد، اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولات و تجدید ساختار اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، اولین جلسه تشکیل شده که اعضای صاحب‌نظر به بحث و بررسی و تبادل‌نظر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تجدید ساختار اقتصاد دانش‌بنیان اهداف مورد نظر که مدنظر مقام معظم رهبری است به سرعت تحقق یابد، ادامه داد: تا دو ماه آینده با حمایت اعضای هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی امید است بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابيم.

ولایتی با یادآوری اینکه هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نباید تعطیل شود، تصریح کرد: استان‌ها نباید به دلایل مختلف واحدهای دانشگاه آزاد را تعطیل کنند و موظفند راهکارهای اساسی را در این زمینه مدیریت کنند.

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی باید اولویت‌ها و سیاست‌های مورد نظر در این دانشگاه را دنبال کند.

وی با بیان اینکه بررسی صریح و دقیق از وضعیت کنونی دانشگاه باید مورد توجه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی باشد، گفت: مسئله بودجه دانشگاه ضرورت دارد مورد توجه قرار گرفته و باید کمبودها رفع شود.

ولایتی افزود: دکتر رهبر توانایی‌های خوبی دارد و باید در مدت دو ماه آینده و با حمایت عملی هیات امنا، تحولی محسوس در دانشگاه آزاد ایجاد کند.

وی درباره تحریم‌های جدید کنگره آمریکا علیه ایران اظهار کرد: هیچ نگرانی از این حرکت‌های خصمانه نداریم زیرا هیچ‌گاه در طول این 38 سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، نبوده که آمریکایی‌ها با حسن نیت با ما برخورد کنند، آنها همواره اعلام شده یا نشده ما را تحریم کردند.

ولایتی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داده که می‌تواند با اعتماد به نفس و همکاری همه دستگاه‌ها و در تعاملی مثبت و سازنده با سایر کشورها از جمله روسیه و چین و بسیاری از کشورهای منطقه و اروپا مسائل اقتصادی‌ خود را پیش ببرد. آمریکایی‌ها پیش از اینکه نتیجه مادی و فیزیکی از مصوبه خود بگیرند می‌خواهند در حمایت از رژیم صهیونیستی و مستکبرین منطقه تبلیغات کنند.

کد خبر 377348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha