دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

استاندار تهران با اشاره به جزئیات دیدار اخیر با منتخبین شورای پنجم تهران، ری و تجریش گفت: ۳۰ سال است که ساخت مصلای تهران به طول انجامیده است و در این جلسه صحبت شد که هرچه سریع‌تر ساخت مصلای تهران به اتمام برسد.

سيدحسين هاشمي درباره اين جلسه كه يكشنبه‌شب با منتخبين پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر تهران و فرمانداران شميرانات و تهران برگزار شد، اظهار داشت: قطعاً مي‌توان با تعامل مديريت شهري مشكلات شهروندان تهران را حل كرد و مقرر شد كارگروه‌هاي همكاري مابين استانداري، فرمانداري‌هاي تهران، تجريش و ري و همينطور شوراي شهر و شهرداري ايجاد شود.

هاشمي بيان داشت: ‌مشكل آب‌شرب تهران حل شده است ولي بايد براي آينده نيز در اين خصوص برنامه‌ريزي كرد. استاندار تهران يادآور شد: 30سال است كه ساخت مصلاي تهران به طول انجاميده است و دراين جلسه صحبت شد كه هرچه سريع‌تر ساخت مصلاي تهران به اتمام برسد و اتمام اين پروژه جزو خواسته‌هاي پايتخت است.

وي يادآور شد: در اين جلسه مسائل كلانشهر تهران مطرح شد و مقرر شد با تعامل بين شهرداري، فرمانداري‌ها و استانداري نسبت به حل مشكلات اقدام شود. هاشمي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا توصيه‌اي براي انتخاب شهردار تهران داشته‌ايد، گفت: بنده توصيه‌اي نداشتم ولي شهردار تهران بايد كارآمد باشد تا بتواند اداره شهر را برعهده بگيرد و پايتخت را مديريت كند. به گفته وي براساس قانون، نام شوراي شهر تهران نيز به شوراي تهران، ري و تجريش تغيير خواهد كرد.

کد خبر 377231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha