یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: واحد اطلاعاتی صقور وابسته به وزارت کشور عراق اخبار مربوط به کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش را که اخیرا روسیه اعلام کرده بود در جریان حمله هوایی در اطراف الرقه روی داده بود، تکذیب کرد.

 عراق: ابوبکر بغدادی نمرد، زنده است

به گزارش ايرنا به نقل از  پایگاه خبری فرات نیوز، ابوعلی البصری رئیس واحد اطلاعاتی الصقور مدیرکل اداره مبارزه با تروریسم وزارت کشور عراق روزیکشنبه در گفت وگو با روزنامه الصباح چاپ عراق گفت: البغدادی همچنان زنده و در سوریه و خارج از شهر الرقه مخفی شده است.

وی افزود: براساس اطلاعات دقیق رسیده از تحرکات وی به واسطه گزارش دستگاه های اطلاعاتی بین المللی وعربی و پیگیری و رصد همه تحرکات سرکرده داعش و تروریست های تحت فرمان وی، واحد اطلاعاتی صقور خبر مرگ وی را تکذیب و اخبار منتشره در این زمینه را بی اعتبار می داند.

رئیس واحد اطلاعاتی صقورهشدار داد حقیقت این است آزادی موصل به معنای پایان کار تروریست ها نیست زیرا تروریسم نه تنها عراق بلکه همه کشورهای منطقه را تهدید می کند و برای بیشتر مناطق جهان توطئه چینی می کند.

وی نسبت به حمله داعش به برخی شهرهای جهان پس از شکست درعراق به ویژه موصل و سوریه هشدار داد.

البصری گفت: داعش اقدام به انتقال تروریست ها ازعراق به سوریه و از طریق ترکیه به دیگر مناطق جهان برای ایجاد رعب و وحشت کرد و از اموال علمای دینی افراطی و تجار برای تحقق اهداف سیاسی و اقتصادی خود استفاده کرد.

کد خبر 376355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha