شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

یک روز پس از قطعی‌شدن ترکیب بازیگران پروژه سینمایی «ایرلندی»، حالا خبر می‌رسد مارتین اسکورسیزی پس از به سرانجام رساندن این فیلم سراغ داستان واقعی قتل عام یک قبیله سرخپوستی در آمریکای دهه ۱۹۲۰ می‌رود.

سینمامترو

به گزارش همشهري، «قاتلان فلاور مون: كشتار اوسيج و تولد FBI» براساس رمان جنايي و پرفروش ديويد گران، عضو تحريريه نيويوركر با همكاري اسكورسيزي و لئوناردو دي‌كاپريو ساخته مي‌شود و بهار سال آينده پس از درام گنگستري ايرلندي مقابل دوربين مي‌رود. مديران استوديوي توليدكننده قاتلان فلاور مون سال گذشته حق اقتباس سينمايي از آن را به مبلغ 5ميليون دلار خريدند و گفته مي‌شود اريك راث، نويسنده برنده اسكار و خالق «فارست گامپ» و «مورد عجيب بنيامين باتن» در حال نوشتن فيلمنامه آن است.

داستان در دهه 1920در اوكلاهما مي‌گذرد و درباره قتل‌هاي زنجيره‌اي قوم سرخپوست اوسيج پس از كشف نفت در سرزمين‌هاي مادري آنهاست. تحقيق درباره اين جنايت‌ها، از نخستين پرونده‌هاي مهم FBI در سال‌هاي آغازين تشكيل پليس فدرال بود. قرار است تمام سرزمين سرخپوست‌ها در حدود يك قرن پيش براي فيلم تازه اسكورسيزي بازسازي شود.

او تا يكي دو‌ماه ديگر ايرلندي را با بازي رابرت دنيرو و ال پاچينو كليد مي‌زند و پس از آن سراغ قاتلان فلاور مون: كشتار اوسيج و تولد FBI مي‌رود كه ششمين همكاري اسكورسيزي و دي‌كاپريو خواهد بود. اين دو پيش‌تر در «دار و دسته نيويوركي»، «هوانورد»، «مردگان»، «شاتر آيلند» و «گرگ وال استريت» كنار هم بودند.

کد خبر 376252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha