یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: حمید بقایی مشاور احمدی‌نژاد و نامزد رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری به دستور بازپرس پرونده‌اش بازداشت شد.

بقایی

علی اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که پیرو انتشار خبری در برخی از کانال‌های تلگرامی مبنی بازداشت آقای بقایی، این خبر صحت دارد، گفت: امروز ( يكشنبه 18 تير) به دستور‌‌  بازپرس، بقايي از مقابل منزل بازداشت و را به دادسرا بردند. در آنجا به ایشان گفتند که شما را احضار کرده‌ایم ولی در بازپرسی حاضر نشده‌اید.

مشاور رئیس دولت‌های نهم و دهم افزود: آقای بقایی پاسخ داده‌اند که این احضاریه به دست بنده نرسیده است و منزل من همانجایی بوده است که ماموران امروز بنده را از‌‌ همان جا بازداشت کردند. ضمنا بنده دو وکیل و دو کفیل معرفی کرده‌ام و باید احضاریه را به آن‌ها ابلاغ می‌کردید.

جوانفکر یادآور شد: به هر تقدیر، بازپرس پرونده با این فرضیه که ممکن است ایشان را احضار کنند ولی در دادسرا حاضر نشوند، قرار کفالت را تغییر داده و برای نامبرده یک وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی صادر کرده است که تامین چنین وثیقه‌ای برای آقای بقایی غیرممکن است و به همین دلیل بازپرس مربوطه بار دیگر حکم به بازداشت ایشان داده است.

کد خبر 375674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha