شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر شایعات درست باشد فقط دو ماه دیگر تا عرضه شدن جدیدترین گوشی سامسونگ Galaxy Note ۸ باقی‌مانده است.

سامسونگ ۲۰۱۷

این گوشی برای کاربرانی طراحی شده که قصد بالاترین استفاده از موبایل خود را دارند. از دلایلی که باعث می‌شود Note 8 متمایز باشد قلم دیجیتال یا S Pen است.

گلکسی نوت 8 جزو برندهای خاص و گران قیمت خانواده سامسونگ هست که هرسال بسیاری از آن را در جهان فروخته می‌شود.

سامسونگ سعی می‌کند نوت 8 را طوری طراحی کند تا دیگر کسی خاطره‌ای از نوت 7 نداشته باشد. احتمالا نوت هشت از حسگر اثر انگشت در پایین صفحه نمایش خود بر خلاف گلکسی اس 8 استفاده می‌کند همچنین شایعه شده که مانند بسیاری از پرچم‌داران امروزی دارای دو دوربین است.

تقریبا تمامی شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای دوربین دوتایی در پشت و یک حسگر اثر انگشت کنار لنز دوربین است که هر دو در یک قسمت مجزا قرار می‌گیرند.

همچنین نوت جدید قیمت گران‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی خواهد داشت. منابع خبری مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت ۸ با قیمت نزدیک به ۱۰۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

اگر نوت ۸ واقعا نمایشگر ۶٫۳ اینچی داشته باشد و نسبت ۹:۱۸٫۵ را حفظ کند می‌توان گفت این گوشی تفاوت روشنی با پرچم‌دار فعلی سامسونگ دارد.

سامسونگ قصد دارد مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به نوت ۸ اضافه کند. به‌علاوه که گفته می‌شود نوت ۸ مدل یکسانی از Infinity Display مثل پرچم‌دار گلکسی اس خواهد داشت.

منبع: Cnet

کد خبر 375462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha