همشهری آنلاین: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به برگزاری جلسه درباره موضوع رشته‌های ارشد دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: پس از جلسه مجلس شورای اسلامی و توافق برسه محور در مورد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین نشست پنج‌شنبه شب با مسئولان این دانشگاه برگزار و روز شنبه نتیجه آن نهایی و اعلام می‌شود.

ابراهیم خدایی

به گزارش ايرنا، ابراهیم خدایی افزود: در کمیسیون آموزش مجلس شوراي اسلامي مقرر شد که سه محور برای بررسی رشته‌هاي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در نظر گرفته شود و آخرین جلسه نیز برگزار شد که بر این اساس قرار شد کد رشته‌ محل‌‌ها در روز جمعه 16 تير ماه نهایی شده و تا شنبه جمع‌‌بندی و اعلام شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در عین حال گفت: با توجه به برگشت برخی کدرشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد به‌طور یقین مهلتی برای ویرایش فرم انتخاب رشته در اختیار داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

خدایی ادامه داد: با توجه به اینکه تکلیف کدرشته‌ محل‌های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد روز شنبه هفدهم تیر ماه نهایی می‌شود در جلسه‌‌ای از مسئولان دانشگاه آزاد خواستیم تا مهلت انتخاب رشته را تا چهارشنبه بیست‌ویکم تیر 96 تمدید کنند.

وی ادامه داد: بنابراین داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا 21 تیر ماه جاری برای انتخاب رشته خود فرصت خواهند داشت.

خدایی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان این دانشگاه شنبه 17 تیر است، این موضوع تا شنبه به داوطلبان اعلام شود و فرصت ویرایش به آنها داده شود.

کد خبر 375386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha