همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال با انتشار یک بیانیه تند، به شدت علیه علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال موضع گیری و او را جادوگر بی‌مصرف خطاب کرد و مدعی شد کفشایان با سناریو او نبی را اخراج کرد.

کی‌روش

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، متن بیانیه كي‌روش که در صفحه منسوب به او منتشر شده به شرح زیر است:"

دوستان عزیز

- آخرین رده بندی تیم‌های ملی که امروز فیفا منتشر کرد، بار دیگر نشان داد که ایران بهترین تیم آسیا است و با ۷ پله صعود به رتبه تاریخی ۲۳ رسیده است، که با توجه به سیستم محاسباتی جدید رده‌بندی، بهترین آمار است.

- بعد از جام جهانی برزیل و صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این دستاورد، بهترین لحظه در تاریخ فوتبال ایران است و نتیجه تعهد، کار مداوم و کیفیت بازیکنان و کادر فنی ما در طول ۶ سال گذشته است.

- همانطور که همه به خوبی در ایران می‌دانند، این دستاورد برخلاف میل همه کسانی است که دائماً سعی کرده‌اند تا علیه منافع تیم ملی اقدام کنند و حتی کسانی مثل اسدی (دبیرکل فدراسیون) از داخل فدراسیون هم بوده‌اند. یک جادوگر مشهور و یک حریف دائمی برابر اهداف و رؤیا‌های تیم ملی.

- این جادوگر (اسدی)، مدیر و سرپرستی ناتوان و بی مصرف است که هیچ کاری برای بهبود فدراسیون فوتبال ایران انجام نداده است و کسی است که با هدف به آتش کشیدن سرمربی تیم ملی و از بین بردن زحمات و کار‌های او، در پست خود باقی مانده است. او کسی است که سعی کرد تمام اصحاب رسانه و هواداران فوتبال ایران را احمق نشان دهد و گفت که دلیلی برای حمایت از سرمربی تیم ملی، پروژه او و کادر فنی‌اش وجود ندارد. او کسی است که جایگاه خود را با استفاده از جادو و ارتباط با وزیر ورزش سابق به دست آورده است. این جادوگر، که خدمه خود را دارد (بعضی از آنها خارج از فدراسیون)، در فوتبال ایران بسیار شناخته شده است و با طرح او بود که آقای کفاشیان، جناب نبی را اخراج و به او خیانت کرد، کسی که یک مرد بزرگ و حرفه‌ای بود.

- با علم بر این سناریو، و حالا که یک بحث متعادل و مناسب در مورد آماده سازی تیم برای جام جهانی مهم‌تر از هر زمانی است، اجازه دهید به این سؤالات پاسخ دهم:

۱ - آقای اسدی، چون شما دوباره با نتایج و واقعیات شکست خورده‌اید، و از آنجایی که جادوگر بزرگی هستید، آیا نوبت شما نیست که شجاعت و مردانگی نشان داده یا بهترین حقه خود را رو کنید، و یک گام دیگر از جادوی خود را به فوتبال ایران نشان دهید و غیب شوید؟

۲ - با تمام احترام، آیا زمانش نرسیده که رئیس فدراسیون، آقای تاج بالاخره به وعده‌ای که یک سال و نیم پیش داده بود عمل کند، و صلح و آرامش و هماهنگی را به داخل فدراسیون فوتبال بازگرداند و تمام کسانی که به طور سیستماتیک به منافع تیم ملی آسیب می‌رسانند را اخراج کند؟ فدراسیون فوتبال ایران نمی‌تواند بدون انجام تکالیف ابتدایی خود، احترام و حمایت خارجی را به دست آورد. در این لحظه منحصر به فرد، هواداران فوتبال ایران خواستار موضعی قوی و منسجم در مورد منافع تیم ملی هستند. آیا وقت عمل کردن به قول‌ها و تصمیم‌گیری برای تحقق و ساخت آینده‌ای موفق برای فوتبال ایران نرسیده است که داری هارمونی، احترام و آرامش باشد؟

۳ - در نهایت، باید به چه دستاورد‌های بیشتری برسیم تا این گام های جادویی به واقعیت تبدیل شوند؟

به سوی آینده،
کارلوس کی روش

کد خبر 375368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha