همشهری آنلاین: در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با ۱ مدال طلا و ۱ مدال نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد.

Boating

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش کایاک و کانو روز يكشنبه 11 تیر ماه در رودخانه کرج به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز برگزار شد.

قایقرانان 13 استان در مواد کایاک و کانوی بزرگسالان و جوانان به رقابت پرداختند.

در کانوی جوانان محمدمهدی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مدال طلا، امیر رضا نژاد از تهران مدال نقره و علیرضا آدم‌پور از گیلان مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک جوانان دانیال خسروی از مازندران مقام اول، محمدمهدی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مقام دوم و قایقران آذربایجان شرقی مقام سوم را كسب كردند.

در کانوی بزرگسالان مهدی نظری از گیلان اول، احمد حویدر از خوزستان دوم و مهران رضایی‌منش از کرمانشاه سوم شدند.

در کایاک بزرگسالان امیرمحمد فتاح‌پور از کرمانشاه مدال طلا، مرتضی کیان‌منش از خوزستان مدال نقره و مصطفی کنارنگ از چهار محال و بختیاری مدال برنز را از آن خود كردند.

در پایان هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با 1 مدال طلا و 1 نقره قهرمان شد، تیم‌های مازندران و کرمانشاه مشترکا با 1 مدال طلا و 1 برنز عنوان نايب قهرمانی را به دست آوردند و هیات گیلان با 1 مدال طلا در رده سوم ایستاد.

کد خبر 374936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha