یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

یک روز پس از بازتاب گسترده نشست گروهک ورشکسته و جنایتکار منافقین و حامیان مفلوک آن در پاریس، سیدمحمود رضوی از عزم جدی خود برای به پایان رساندن سه‌گانه سینمایی با موضوع جنایت‌های سازمان مجاهدین خبر داد.

به گزارش همشهري، رضوي كه پيش از اين با «سيانور» و «ماجراي نيمروز» علاقه خود را به روايت برگ‌هايي از تاريخچه ننگين مجاهدين نشان داده بود، اين روزها پروژه سينمايي «داركوب» را براي نمايش در جشنواره سي‌و‌ششم آماده مي‌كند؛ فيلمي به كارگرداني بهروز شعيبي با موضوعي اجتماعي و داستاني درباره اعتياد كه ماجرايي كاملا متفاوت از همكاري پيشين اين دو تهيه‌كننده و فيلمساز جوان يعني سيانور دارد.

گرچه سيانور در جشنواره سي و چهارم چندان ديده نشد اما رضوي اين راه را با محمدحسين مهدويان ادامه داد و با ماجراي نيمروز مهم‌ترين جوايز جشنواره سي و پنجم يعني سيمرغ‌هاي بلورين بهترين فيلم و بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را برد. او كمي بعد از تصميم خود براي ساختن فصل سوم اين سه‌گانه پرده برداشت و البته درگير شدن در توليد داركوب و انتخابات رياست‌جمهوري كمي در اين راه وقفه ايجاد كرد.

رضوي روز گذشته در يكي از صفحات شخصي خود در فضاي مجازي مطلبي نوشت كه ثابت مي‌كند براي آغاز توليد پروژه تازه‌اش مصمم و جدي است. در اين متن كوتاه چنين آمده است: «بعد از آتش به اختیار برای یک کار تمیز فرهنگی، نشست فرانسه جای هیچ تردیدی نگذاشت که سه‌گانه منافقین را امسال تکمیل کنم.» تا ارائه نسخه اوليه فيلم‌هاي متقاضي به دبيرخانه جشنواره سي و ششم حدود 5 ماه وقت باقي است و رضوي مي‌تواند در اين فرصت يك فيلم تميز ديگر درباره منافقين براي نمايش آماده كند.

کد خبر 374888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha