همشهری آنلاین: معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه چالشی بیشتر از بیکاری در کشور نداریم، گفت: اگر گفته می‌شود نرخ بیکاری کشور ۱۲ درصد است بیکاری نیروی تحصیل‌کرده کشور بالای ۲۵ درصد و نیازمند تصمیمات جدید است.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت‌، با بیان این مطلب افزود: برای رفع مشکل بیکاری باید تولید و سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند و لازم است منابع مالی را از دنیا جذب کنیم. به کمک بخش خصوصی نیازمند هستیم و همه بخش‌های کشور با وحدت در یک مسیر قرار گیرند تا مشکلات اقتصادی حل شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: باید زمینه‌ای به‌وجود آوریم تا سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود و همه بخش‌ها باید در این حوزه تلاش کنند.

جهانگیری با بیان اینکه دولت در پایان سال 95 دستاورد خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی داشت، اعلام داشت: رشد اقتصادی کشور به بیش از 5 درصد رسید و اشتغالزایی نیز بیش از میزان مورد انتظار بود.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران باید جایگاه خود را در سیاست اقتصاد مقاومتی مشخص کنند، تصریح کرد: دولت دوازدهم دولتی است که نیروهای مجرب و متخصص دارد و امیدواریم بتواند با سرعت بیشتر به اقتصاد کشور کمک کند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 96 اقتصاد کشور بتواند به دستاوردهای مطلوب برسد و طرح‌های نیمه تمام بیشتری در کشور تکمیل شود.

کد خبر 374530

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha