همشهری آنلاین: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید با هتاکان به رییس جمهور برخورد کند.

به گزارش ايسنا، کمال دهقاني نائب رئيس كميسيون امنيت ملي در واکنش به حواشی راهپیمایی روز قدس و توهین عده‌ای به رییس جمهور، گفت: متاسفانه در طول سالیان گذشته برخلاف فرمایشات و تاکیدات رهبری با چنین حوادث و اتفاقاتی مواجه هستیم؛ چون مقام معظم رهبری بارها به صراحت چنین اقداماتی را محکوم کرده و با نهی آن تذکر داده‌اند.

وی افزود: باید با افرادی که خودسرانه این اقدامات را انجام می‌دهند برخورد شود؛ چون روز قدس روز وحدت و انسجام است و این اقدام باعث می‌شود که پیام اشتباهی به جهانیان بفرستیم و حضور پرشکوه مردم تحت الشعاع این گونه اقدامات قرار گیرد.

این عضو فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد: پیام روز قدس در راستای انسجام وحدت جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با اسرائیل اشغالگر قدس است، اما اتفاقاتی همچون توهین به رییس جمهور این اتحاد و انسجام را تخریب کرده و تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ اقدامی که بر خلاف مصالح و منافع عمومی کشور است و یقینا باید دستگاه قضایی با آن برخورد کند.

دهقانی در عین حال گفت: در کنار برخورد دستگاه قضایی باید اینگونه اقدامات به یک ضد فرهنگ تبدیل شود؛ یعنی مردم، مسئولان، روحانیون و تمامی آحاد مردم از اینگونه اقدامات تبری جسته و با آن مخالفت کنند. در این شرایط این موضوع خود به یک ضد فرهنگ تبدیل شده و دیگر عده قلیلی به خود اجازه انجام چنین کارهایی نمی‌دهند.

کد خبر 374130

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha