سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
۰ نفر

گروهی از دانش‌آموزان صبح روز گذشته در اعتراض به لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی با تجمع مقابل وزارت آموزش ‌وپرورش خواستار رسیدگی مسئولان به این موضوع شدند.

معلم-تصحیح ورقه امتحانی

 يكي از نمايندگان نيز گفت كه اسناد لو رفتن سؤالات موجود است و وزير بايد پاسخگو باشد.اين دانش‌آموزان اصرار دارند سؤالات امتحانات نهايي تمام دروس در شبكه‌هاي اجتماعي لو رفته و اغلب دانش‌آموزان به آن دسترسي داشته‌اند. معترضان درخواست داشتند تا تأثير ۲۵درصدي دروس از كنكور سراسري برداشته شود. مسئولان آموزش و پرورش البته اين موضوع را تكذيب مي‌كنند.

درحالي‌كه سخنگوي كميسيون آموزش مجلس گفته سندي دال بر لو رفتن سؤالات وجود ندارد، يكي ديگر از اعضاي اين كميسيون به خانه ملت گفت: اسناد و مستندات لو رفتن سؤالات موجود است؛ به‌عنوان مثال سؤالات در شبكه‌هاي مجازي در يكي از مناطق تهران منتشر شد و در اين ميان وعده انتشار سؤالات كنكور نيز به مخاطبان اين شبكه‌هاي مجازي داده شده كه جاي تامل دارد.

امير خجسته با تذكر به وزير آموزش و پرورش در اين‌باره گفت: «عضو كميسيون آموزش مجلس تصريح كرد وزير آموزش و پرورش بايد نسبت به اين موضوع شفاف‌سازي و سريعا به مردم توضيح لازم را ارائه كند؛ زيرا لو رفتن سؤالات موجب سلب اعتماد مردم به آموزش و پرورش شده است.»

کد خبر 373731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha