همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کارمشترک انجام دادند؛این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود.

رهبر معظم انقلاب

در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان، مسئولان و کارگزاران نظام و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب، عصر امروز در این دیدار اظهار داشتند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.

ایشان افزودند: از لابه‌لای این کار مشترک حرف‌هایی درنیاوریم جوری که اصل این حرکت را ضایع کنیم. اینکه ملت ایران را تقسیم کنیم که به این موضوع آری گفتند و ...؛ نه، مردم فقط اشخاص را معین کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه اگر بخواهیم کشور را درست اداره کنیم و فرصت‌ها و تهدیدها را مدیریت کنیم و از سرمایه‌های ملی و ظرفیت‌های کشور بهره ببریم و راه را از بیراهه تشخیص دهیم، احتیاج است ملاک تصمیم‌گیری را درست انتخاب کنیم، تصریح کردند: ملاک تصمیم‌گیری، تأمین منافع ملی است.

رهبر انقلاب ادامه دادند: منافع ملی آن وقتی واقعاً منافع ملی هستند که با هویت ملی و انقلابی ملت ایران در تضاد نباشند.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 373018

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha