مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده برای دیدار امشب تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد رازقی در اين باره گفت: با توجه به حضور گسترده مردم برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی را برای این رقابت در نظر گرفته است که با حضور حداکثری عوامل پلیس در معابر حاشیه‌ای استادیوم آزادی اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: از ساعت ۱۲ ظهر همکاران ما در معابر حاشیه‌ای استادیوم آزادی حضور دارند تا خدمات ترافیکی را جهت چینش خودروها در پارکینگ‌های استادیوم و نظم بخشی به جریان ترافیک اطراف استادیوم آزادی ارائه دهند.

وی اضافه کرد: همچنین آزاد راه تهران کرج و بلوار ضلع غربی استادیوم آزادی به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز محدودیت تردد از آزادراه به بلوار ضلع غربی اجرا خواهد شد.

رازقی در پایان از تماشگرانی که قصد دارند با حضور در استادیوم آزادی، این دیدار را از نزدیک ببینند خواست تا برای نظم هرچه بیشتر، همکاری لازم را با عوامل پلیس راهور داشته باشند و از پارک خودرو در حاشیه معابر اطراف استادیوم آزادی خودداری کنند.

 

کد خبر 372947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha