همشهری آنلاین: تنها چند ساعت مانده به برگزاری هفتادمین دوره جوایز تئاتری «تونی»، بازیگردان های تئاتری نسبت به حمایت نشدن این گرایش در تئاتر برادوی اعتراض کردند.

نمایش

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تنها چند ساعت مانده به برگزاری هفتادمین دوره اهدای جوایز تئاتری تونی در «Radio City Music Halll» شهر نیویورک، بازیگردان‌های تئاتر برادوی با نوشته‌هایی در دسترس در خیابان منتهی به تالار میزبان مراسم اهدای جوایز «تونی»، تجمع کردند. هدف از این تجمع اعتراض به حمایت نشدن بازیگردان های تئاتر برادوی است.

برنارد تلسی بازیگردان تئاتر موزیکال «همیلتون» که از پرفروش ترین موزیکال‌های برادوی بوده است، با حضور در این تجمع اعتراضی گفت: شاید بازیگردانی شغل جدیدی در تئاتر برادوی باشد و مانند سایر مشاغل تئاتری از قدمت بالایی برخوردار نباشد ولی ما بازیگردان‌ها نباید مجازات شویم. ما نمی خواهیم که محل کارمان یا اهداف و برنامه ریزی‌ها تغییر کنند. ما می خواهیم که از بازیگردان‌ها حمایت شود.

اکثر معترضان حاضر شامل بازیگران و عوامل تئاترهای دیگر آمریکا در این تجمع نوشته‌هایی شامل «من از بازیگردان ها حمایت می کنم» و «عدالت برای همه عوامل» را در دست دارند.

آلکس برایتمن از کاندیداهای جوایز تونی در سال ۲۰۱۶ نیز با حضور در این تجمع اعتراضی گفت: من فکر نمی کردم که بازیگردان های تئاتر برادوی حمایت نمی‌شوند، من فکر می‌کردم که همه از حمایت برخوردار هستند. من نمی دانم اگر بازیگردان های تئاتر برادوی نبودند، چه وضعی پیش می‌آمد.

هفتادمین جوایز «تونی» با اجرای کوین اسپیسی ساعت ۸ عصر به وقت محلی روز ۱۱ ژوئن برگزار می‌شود.

 

کد خبر 372861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha