همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری چهار نفر متهم و کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۲ هزار میلیارد تومانی در شهرستان بوانات خبر داد.

گودرزی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر مجاز اراضی در یکی از مناطق شهرستان بوانات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی پس از تحقیق و بررسی های دقیق دریافتند فردی به هویت معلوم با همکاری سه نفر دیگر ضمن جعل اسناد دولتی، ۶۹ هزار و ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی را تصرف کرده اند.

گودرزی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اراضی تصرف شده را ۲ هزار میلیارد تومان برآورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان فارس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبارزه با فساد اقتصادی و به ویژه زمین خواری را در دستور کار قرار داده و شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 372567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha