رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه ایران در موضوع هسته‌ای کوچکترین امتیازی به غرب نخواهد داد، بار دیگر مسئله هسته‌ای را پایان یافته خواند و گفت: با تمامی دولت‌ها به جز رژیم صهیونیستی در این خصوص آماده مذاکره ایم.

محمود احمدی نژاد که در آغاز دومین سفر استانی خود در دور دوم این سفرها، در استان اردبیل حضور یافته و با حضور در ورزشگاه تختی شهر اردبیل و در جمع مردم  سخن‌می‌گفت که مهر خبر آن را منتشر کرد، اظهار داشت: دنیا بداند سلاح های دشمنان اسلام در برابر این ملت زنگ زده و از کار افتاده است.

احمدی‌نژاد خطاب به ملت ایران و مردم استان اردبیل افزود: بنده از شما می خواهم هوشیار باشید زیرا اگر دشمن بخواهد یک امتیاز کوچک از ما بگیرد،  همین مسئله مبنای حقوقی آنان برای آینده قرار خواهد گرفت و باعث خواهد شد تا آنان بخواهند از ما امتیازات دیگری بگیرند.

پیگیری مصوبات دور اول

رئیس جمهوری هدف از دوردوم سفرهای استانی را پیگیری مصوبات دور اول سفرها خواند و اضافه کرد: در این دوره از سفرها تلاش دارم با کمک همکاران خود در هیأت دولت مصوبات بیشتر و بهتری را برای استان‌ها تصویب و اجرایی کنیم.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد در دومین سفر از دور دوم سفرهای استانی در بدو ورود به استان اردبیل در فرودگاه این استان در جمع خبرنگاران گفت: از آنجایی که همه جای ایران برای ما حائز اهمیت است پس ما در نظر داریم تا در دور دوم سفرهای استانی بتوانیم شاهد پیشرفت استانهای کشور و بخصوص دیار اردبیل باشیم.

هشت وزیر کابینه هم از روز سه‌شنبه به‌عنوان نمایندگان رئیس جمهوری با سفر به شهرستانهای استان اردبیل در حال بررسی مشکلات و مطالبات اصلی مردم هستند.

حضور در روستای گلستان

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد به صورت سرزده در روستای گلستان از توابع شهرستان نیّر واقع در استان اردبیل حضور یافت و با مردم این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

شرکت در کارگروه‌‌های تخصصی اشتغال‌، مسکن، کشاورزی، صنعت و فرهنگی استان و دیدار رو در رو با مردم در محل استانداری از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر به استان اردبیل است.

جلسه استانی هیأت دولت نیز در استانداری اردبیل با حضور احمدی‌نژاد برگزار می‌شود.

رئیس جمهوری همچنین طبق معمول سفر های استانی، در پایان این سفر در کنفرانسی مطبوعاتی به تشریح دستاوردهای آن خواهد پرداخت.

محمود احمدی‌نژاد پنجشنبه شب با پایان یافتن سفر دو روزه به اردبیل به تهران بازخواهد گشت.

کد خبر 37254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز