همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ در رقابتی نزدیک مغلوب لاجوردی‌پوشان ایتالیا شد.

Ebadipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2017 در سالن آدریاستیک آرنا در شهر پیزارو به مصاف ایتالیا، میزبان گروه A1 در هفته نخست رفت.

ملی‌پوشان ایران در رقابتی نزدیک و میلی‌متری با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب ایتالیا شدند تا امتیازی از این مسابقه به دست نیاورند.

ایگور کولاکوویچ این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، عادل غلامي، مسعود غلامي، امیر غفور، فرهاد قائمي، میلاد عبادي‌پور و مهدی مرندي براي دريافت و مصطفی حيدري براي توپ‌گيري شروع کرد.

جانلورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ایتالیا نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب داوید کاندلارو، لوئیجی راندازو، لوکا وتوری، سیمونه جانلی، فیلیپو لانزا، متئو پیانو، فابیو بالاسو و ماسیمو کولاچی به عنوان لیبرو استفاده کرد.

به رغم این که مسئولين برگزاري مسابقات اعلام كرده بودند كه كليه بليت‌هاي مسابقه ایران و ایتالیا به فروش رسيده است، این دیدار در حالی برگزار شد که نیمی از سالن خالی بود. ایرانیان زیادی علاقه‌مند به حضور در سالن مسابقه بودند که امکان خرید بلیت برایشان مهیا نشد.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در دومین مسابقه خود در هفته نخست لیگ جهانی والیبال، به مصاف برزیل می‌رود که این دیدار از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران شروع خواهد شد.

کد خبر 372142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha