جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

پس از ضبط آخرین قسمت «دورهمی»، مهران مدیری چمدان خود را می‌بندد و در آینده نزدیک به شبکه‌ای بازمی‌گردد که او را نخستین بار به مردم ایران شناسانده بود.

به گزارش همشهري، درحالي‌كه به‌نظر مي‌رسيد پايان توليد دورهمي براي شبكه نسيم مي‌تواند آغاز يك دوره استراحت براي مجري و همه‌كاره اين برنامه باشد اما بادها خبر از ميل او به بازگشت به شبكه3 مي‌دهند. گفته مي‌شود مديري آخرين قسمت دورهمي را با حضور احسان خواجه‌اميري ضبط كرده و البته قرار است پخش برنامه تا اواخر شهريورماه و پيش از فرارسيدن‌ماه محرم ادامه داشته باشد. ضمن اينكه دورهمي از اين پس فقط روزهاي جمعه و شنبه ساعت23 روي آنتن شبكه نسيم مي‌رود.

مديري كه 2سال پيش به حدود 6سال دوري از تلويزيون پايان داد و «در حاشيه» را براي پخش از شبكه3 ساخت، هرگز گمان نمي‌كرد سريال طنز او با واكنش‌هاي بسيار جدي مواجه شود. در حاشيه كه چندان به مذاق مديران وزارت بهداشت، پزشكان و پرستاران و البته مردم خوش نيامده بود، يك فصل ناموفق ديگر ادامه يافت و مديري ترجيح داد به جاي ساختن فصل سوم و حراج كردن اعتبار خود، راهي يك شبكه تازه‌تاسيس شود و برنامه‌اي تازه براي نسيم بسازد.

دورهمي هر چند جايگاهي شاخص در كارنامه خالق كمدي‌هاي «پاورچين»، «نقطه‌چين»، «ساعت خوش»، «شب‌هاي برره»، «مرد هزارچهره» و... نداشت اما به‌تدريج به مذاق مردم خوش آمد و مديري را به زبان گوياي بخشي از جامعه تبديل كرد. با اينكه برخي سخنان مجري طناز با واكنش‌هاي تند و تيز مسئولان و طيفي از رسانه‌ها همراه شد اما مديري از موضع خود عقب‌نشيني نكرد و در ميان حرف‌هايش هميشه به كمبودها و سختي‌هاي مردم اشاره كرد.

او سال گذشته در فاصله ميان 2فصل دورهمي سري به سينما زد و نخستين تجربه كارگرداني خود را با حضور بازيگراني هميشگي و البته همراهي گسترده مردم ساخت. «ساعت 5 عصر» كه گفته مي‌شد براي نمايش در جشنواره سي‌و‌پنجم آماده مي‌شود، درنهايت به جشنواره نرسيد و اين روزها خبرهاي جسته و گريخته از احتمال اكران آن در عيد فطر حكايت مي‌كند؛ اتفاقي كه اگر بيفتد، باعث مي‌شود مديري آنتن تلويزيون و پرده سينما را همزمان در اختيار داشته باشد.

برخي منابع نزديك به مديري مي‌گويند او قصد دارد بلافاصله پس از پايان توليد دورهمي دست به‌كار ساختن برنامه‌اي با ساختار مشابه براي پخش از شبكه3 بزند. تجربه نسبتا موفق دورهمي در شبكه نه‌چندان فراگير نسيم قطعا به كمك گروه توليد برنامه تازه مديري مي‌آيد و او مي‌تواند در فرصتي مناسب پروژه‌اي بي‌نقص‌تر را براي پخش از يك شبكه سراسري آماده كند. 3‌ماه تابستان به علاوه 2‌ماه محرم و صفر در ابتداي پاييز بهترين زمان براي توليد يك برنامه بدون فشار رسيدن به آنتن پخش است.

کد خبر 372095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha