همشهری آنلاین: استانداران دولت تدبیر و امید در نامه‌ای ضمن تجلیل از تلاش‌های وزیر کشور اعلام کردند که انتخابات ۲۹ اردیبهشت سندی بارز از جلوه‌گری مردم سالاری دینی در جهان بود که موجب شعف و سرور ملت شریف ایران شد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این نامه به این شرح است:

جناب اقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم

انتخابات حماسی و باشکوه 29 اردیبهشت سندی بارز از جلوه گری مردمسالاری دینی در جهان بود که نه تنها موجب شعف و سرور تمام مردم ایران بلکه باعث حیرت و شگفتی مردم سایر کشورها نسبت به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلام ایران شد.

مردم ایران با مشارکت گسترده و تاریخی خود نشان دادند که برای دفاع از هویت و اصالت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعال و بانشاطی خواهند داشت. این پیروزی و موفقیت را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که با رهنمودهای داهیانه شان بستر این افتخارآفرینی را فراهم فرمودند و به رئیس جمهور محترم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم آگاه و شجاع ایران اسلامی و به ویژه جنابعالی که با تدابیر سازنده و جامع زمینه ساز سلامت و درستی انتخابات، نظم و امنیت، آرامش و مشارکت بی نظیر مردم و هماهنگی بخش های اجرایی و نظارتی را فراهم کردید تبریک عرض می نماییم.

جا دارد موکدا از نقش موثر و مجدانه شما در استفاده از فناوری های نوین در امر انتخابات و پافشاری بر رعایت مر قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی داشته باشیم.

استانداران دولت تدبیر و امید»

 

کد خبر 371814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha