یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

جوان سابقه‌دار که با معرفی خودش به‌عنوان طلافروش دختران دم بخت را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد از سوی دادگاه با مجازات سنگینی مواجه و به ۴۱سال حبس محکوم شد. این پرونده اواخر سال ۹۴ با شکایت ۴ زن و دختر جوان گشوده شد.

شاكيان مدعي بودند وقتي به‌عنوان مسافر سوار يك خودروي پرايد شده بودند راننده آنها را فريب داده و اموال‌شان را سرقت كرده است. در اين ميان يكي از شاكيان ادعاي ديگري را مطرح كرد و گفت كه راننده پرايد با خوراندن آبميوه مسموم وي را بيهوش كرده و مورد آزار و اذيت قرار داده است.

با آغاز تحقيقات در اين‌باره افسران پليس با كمك شاكيان به اطلاعاتي از متهم دست يافتند و متوجه شدند كه وي به تازگي و به اتهام ديگري دستگير شده و زنداني است. در اين شرايط او به پليس آگاهي منتقل و از سوي شاكيان شناسايي شد. 3نفر از آنها كه از ديدن متهم دچار ترس و وحشت شده بودند، گفتند كه او علاوه بر سرقت اموال‌شان آنها را آزار داده است. در اين شرايط پرونده متهم كه 9سابقه كيفري دارد با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه ديروز در شعبه هشتم به رياست قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد ابتدا 3نفر از شاكيان شكايت‌شان را مطرح كردند. يكي از آنها گفت: به‌عنوان مسافر سوار خودروي متهم شدم اما در بين راه سر صحبت را باز و به من ابراز علاقه كرد. من هم حرف‌هايش را باور كردم و چند مرتبه يكديگر را ديديم و در دام سياهش گرفتار شدم. او كه مي‌گفت طلافروش است يك سرويس طلا به ارزش 16ميليون تومان برايم خريده است.

او يك روز از من خواست طلاهايم را به او بدهم تا با طلاي نو عوض كند. من هم همه جواهراتم را همراه خودم بردم اما درحالي‌كه سوار ماشينش بوديم گفت حالش بد است و از من خواست برايش آب بخرم اما وقتي برگشتم او فرار كرده بود. شاكي ديگر كه پرستار است اما روايت تلخ‌تري را بازگو كرد. او گفت: وقتي سوار ماشين او شدم با اصرار شماره تلفنم را گرفت.

او مي‌گفت به من علاقه‌مند شده و مي‌خواهد با من ازدواج كند. يك روز به اين بهانه كه مي‌خواهد من را به مادرش نشان دهد با من قرار گذاشت. حدود ساعت 10صبح بود. در مسير او 2ليوان آبميوه خريد اما بعد از نوشيدن آبميوه ديگر متوجه چيزي نشدم تا اينكه ساعت 4صبح فهميدم ساعت‌هاست كه در پاركي رها شده‌ام.

او من را مورد آزار و اذيت قرار داده و اموالم را سرقت كرده بود. در ادامه متهم همه اتهاماتش را انكار كرد و گفت: همه شاكيانم دروغ مي‌گويند. آنها با يكديگر تباني كرده‌اند تا از من اخاذي كنند. من بي‌گناهم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به اتهام آدم‌ربايي، سرقت مقرون به آزار و رابطه نامشروع در مجموع به تحمل 41سال حبس و شلاق محكوم كردند.

کد خبر 371646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha