همشهری آنلاین: تیم پتروشیمی بندر امام در سومین فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی بر نفت از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

Petrochemy Team

به گزارش خبرگزاری صدو سیما؛ تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و نفت در روز سوم فینال لیگ برتر به سالن اختصاصی آبادان آمدند که طبق توافق پر از تماشاگران این شهر بود و هواداران ماهشهری اجازه ورود نداشتند.

تیم نفت با وجود میزبانی، شروع بسیار بدی داشت و ۳۰ بر ۱۶ در کوارتر اول شکست خورد. نفتی‌ها در کوارتر دوم به بازی برگشتند و این کوارتر را ۲۵ بر ۲۳ بردند. پتروشیمی با این وجود در مجموع نیمه اول ۵۳ بر ۴۱ برنده شد.

نفت بالاخره در دقیقه هفتم از کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی سعید داورپناه، اختلاف را به کمتر از ده امتیاز کاهش داد و نتیجه ۵۹ بر ۵۲ به نفع پتروشیمی شد. کوارتر سوم در نهایت ۱۳ - ۱۳ میان دو تیم مساوی شد.

بازیکنان پترو کوارتر چهارم را نیز کنترل کردند تا قهرمانی را در همین مسابقه سوم به دست آورند.

پتروشیمی کوارتر چهارم را ۲۴ بر ۲۱ برد و در نهایت با نتیجه ۹۰ بر ۷۵ برنده شد تا از عنوان قهرمانی خود در سال قبل دفاع کند.

همچنين تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که فصل قبل در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته بود، با شکست ۸۱ بر ۷۴ اراک در بازی چهارم رده‌بندی، به مقام سوم لیگ امسال رسید.

 

کد خبر 371548

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha