همشهری آنلاین: علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش برابر العین گفت: خدا را با تمام وجود شکر می‌کنم. خدا به دل جوانان و هوادارانمان نگاه کرد.

منصوریان

به گزارش ایسنا او افزود: در روزی که شاید بخش اعظمی از تیم من مصدوم بودند یا نبودند، با افتخار بازیکنانم تلاش کردند. تلاش شبانه روزی کردیم تا به این موفقیت برسیم. سعی کردیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. تجربه من این بود که العین در دقایق پایان افت می کند. الحمدلله موفق شدیم و پنجاه درصد راه را رفتیم. برای بازی برگشت باید باهوش باشیم تا بقیه راه را برویم. این برد را به هواداران عزیزمان تقدیم می کنم که پشت تیم ما بودند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره پر شدن ورزشگاه آزادی گفت: ما این تجربه را داشتیم که در بازی های قبلی ورزشگاه پر شده باشد. هوادار وقتی که لازم باشد می‌آید. نیروی انتظامی به ما گفت که ۱۰-۱۵ هزار هوادار نتوانستند به ورزشگاه بیایند. خوشحالم که رکورد حضور هواداران در ورزشگاه را در آسیا شکستیم. به بازیکنانم گفته بودم سر موقع بازی ورزشگاه پر می شود و خدا را شکر این اتفاق افتاد. خوشبختانه بدون هیچ جایزه‌ای صد هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید. هواداران ما برای ماشین و ... که در برخی کشورها به تماشاگران می‌دهند به ورزشگاه می‌آیند.

وی در پاسخ به سوالی درباره خنثی کردن تیم العین در این بازی گفت: منکر نفرات خوب العین نمی‌شوم. برادران الرحمن و خارجی‌های این تیم خط آتش قدرتمندی هستند. آنها مالکانه بازی می کنند و نمی شد که با آنها برای مالکیت بجنگیم. می‌دانیم بازی برگشت سخت است. تفکرمان را عوض خواهیم کرد و فقط به بازی فکر می‌کنیم. در بازی برگشت ابراهیمی هم برمی‌گردد. هرچه به آخر می‌رویم، باقری کیفیت خود را بیشتر نشان می‌دهد. حتما نباید مالکانه بازی کنیم. در بازی‌های پلی‌آف هیچ‌گاه نمی‌آیند بگویند که آیا استقلال مالک بازی بود یا نه. امیدواریم در پلی‌آف بعدی با یک برنامه حساب شده کار کنیم. بازیکنان ما می دانستند چه برنامه‌ای داریم. خدا را شکر امروز می‌توانیم در غیاب چند بازیکن، با تیمی منسجم به میدان برویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر از ریسکش در این دیدار مطمئن بود، گفت: نمی توانم بگویم که صددرصد مطمئن بودم ولی به خط آتشم اطمینان داشتم. به بازیکنانم گفته بودم که شما کلین شیت کنید، قطعا یک گل را می‌زنیم. مطمئنم که کار سختی در امارات خواهیم داشت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود جابر انصاری را زودتر به زمین بفرستد، گفت: ما روی چند بازیکن کمی ریسک کردیم. شاید لازم بود جابر زودتر بیاید ولی نگران بودم که با تعویض آنها همه چیز بهم بریزد. امیدوار بودیم که بتوانیم گل بزنیم. فوتبال به بسکتبال نزدیک می شود و باید لحظات آخر را به خوبی مدیریت کرد. اگر جابر مصدوم نبود حتی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار می گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره سه دفاعه بازی کردن تیمش و اینکه چرا گفته استقلال تیم اول پایتخت است، گفت: سوال دوم را جواب نمی دهم چون جایش اینجا نیست. اما درباره سوال اول ما سیستم خود را جوری چیده بودیم که بتوانیم از عبدالرحمن محافظت کنیم. بازی با مس کرمان و صبای قم را هم در اواخر بازی با همین سیستم بازی کردیم. بازی با سایپا هم اواخرش این کار را کردیم. خیلی دوست دارم که سه دفاعه خطی را بیشتر کار کنیم تا خط آتشمان را یک خط جلوتر ببریم. ما چون نیم فصل اول سینوس وار به جلو رفتیم، نشد این کار را بکنیم.

منصوریان اضافه کرد: از هواداران تشکر می کنم. ما امروز ۱۰۰ هزار مامور در ورزشگاه داشتیم و یک نفر که خواست شیطنت بکند، تمام ورزشگاه دنبالش دوید و فکر کنم طرف هنوز در حال دویدن است. حریف سنتی ما تماشاگرش را در برابر لخویا از دست داد. آخر لیزر انداختن چه فایده ای دارد. امروز ۱۰۰ هزار یگان ویژه داشیم. مردم مثل یک کلاف از مجموعه مواظبت می کنند. افتخار می کنم که می بینم دست راستم پرچم ایران است و دست چپم پرچم استقلال. اما درباره بلیط فروشی باید بگویم که حتما جلسه ای خواهم گذاشت تا رقم طبقه اول کمتر شود.

وی درباره حضور یک سمور در ورزشگاه گفت: به دیدن این حیوانان در زمین شماره ۲ عادت داریم. البته من متوجه نشدم ولی تدارکاتمان به من گفت که این حیوان در ورزشگاه بوده و دقایقی همه چیز را مختل کرده است.

کد خبر 371052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha