یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار چوبی بشیر‌های از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه صبح و بعد از ظهر در محل نگارخانه طلوع شرق فرهنگسرای کوثر دایر است.

نمایشگاه نقش‌های چوبین در فرهنگسرای کوثر دایر شد

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کوثر در این نمایشگاه بیش از 200 اثر از انواع اسباب بازی و احجام چوبی حیوان و انسان در تیپ‌‌ها و شخصیت‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

حمید رضا مکارمی مدیر فرهنگسرای کوثر در این خصوص می‌‌گوید: آثار این هنر مند هر کدام یک ضرب المثل یا پیام اخلاقی خاصی در بر دارد که هنر مند توانسته هنرمندانه و خلاقانه از قطعات کوچک و بزرگ چوب ها مجموعه‌های دیدنی بسازد.

مکارمی ادامه می‌‌دهد: در میان آثار این هنرمند ؛ مجموعه‌های ورزشکاران ، مزرعه داران، دانشجو، هواپیما، انواع حیوانات ، دوچرخه‌های چوبی و .... دیده می‌‌شود که هنرمندانه و خلاقانه بدون استفاده از میخ و چسب توسط کمترین بزار و امکانات ساخته شده است.

مکارمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از تولید و ارزش گذاری به هنرمندان منطقه می‌‌داند و
می افزاید: اسباب بازی‌های تولید شده توسط این هنرمند می‌‌تواند مقابل محصولات انبوه چینی قرار بگیرد و ذهن کودکان و نوجوانان را درگیر نموده و به سمت نوآوری و خلاقیت سوق دهد.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌‌توانند از ساعت 9 صبح تا 19 به محل فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خ مسجد علی مراجعه یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

کد خبر 370754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha