شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون دانشجویان داخل وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویی تا ۱۰ خرداد ۹۶ خبر داد.

به گزارش مهر، ابوالحسن ریاضی با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویی گفت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه سجاد وارد کرده‌اند.

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه سجاد امسال راه‌اندازی شده و دارای مشکلاتی بود، حدود ۱۰ روز در سامانه اختلال وجود داشت که باعث شد بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان را تا ۱۰ خرداد تمدید کنیم.

مهمانی یا انتقال دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر از اول اردیبهشت ماه 96 آغاز شده و دانشجویان تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند تا تقاضای خود را در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند.

در دوره گذشته، صرفا میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود نداشت؛ یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می‌توانستند تقاضای میهمانی دایم خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه‌ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می‌کرد.

پس از پایان اردیبهشت ماه، فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه‌های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا پایان مرداد اعلام می‌شد.

کد خبر 370727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha