همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی از حامیان او خواست از بیان شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می‌شود به شدت جلوگیری کنند.

شریعتمداری

به گزارش ایرنا، حسین شریعتمداری در نامه‌ای به کلیه ستادهای استانی، کانون‌ها، کمیته‌ها و ستاد‌های اقشاری و ستادهای حزبی و مردمی حامی حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: همانطورکه در اطلاعیه‌های پیشین اعلام شده است کلیه حامیان دکتر روحانی نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهورمستقر مکلفند کلیه موازین قانونی جمهوری اسلامی ایران را بیش از حامیان سایر کاندیداها مورد توجه و رعایت قرار دهند.

وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مجلسی را حتماً در محیط‌های باز با هماهنگی و اخذ مجوز و در محیط‌های بسته در تجمعات مردمی با هماهنگی فرمانداری‌ها و نهادهای قانونی ذیربط انجام دهند و در کلیه جلسات شئون اسلامی و مقررات قانونی را مطمح نظر و عمل قرار دهند و از بیان کلیه شعارهای ساختارشکنانه و تفرقه انگیز که موجب بروز تنش می‌شود به شدت جلوگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: همچنین اجازه ندهند از فضای سالم رقابت انتخاباتی به نفع دشمنان نظام و اسلام کوچکترین بهره‌ای گرفته شود تا به امید خدا بلوغ سیاسی کشورمان را یکبار دیگر به رخ جهانیان بکشیم.

کد خبر 370282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha