همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در ادامه سفر به استان بوشهر، بخش سی‌تی‌اسکن و طرح توسعه اورژانس بیمارستان زینبیه و مرکز سلامت دهان و دندان شهرستان دشتی(خورموج) را افتتاح کرد.

افتتاح پروژه های بهداشتی

به گزارش ایسنا، عملیات ساخت بخش سی تی اسکن بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی از سال 95 در زمینی با زیربنای 250 متر مربع آغاز شده بود و برای ساخت و تجهیز آن، 27 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است. دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان از 8 به 16 اسلایس ارتقاء یافته است.

طرح توسعه اورژانس این بیمارستان نیز از سال گذشته در زمینی با زیربنای 1200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز شده بود و با بهره برداری از آن فضای استاندارد جدید به ظرفیت بیمارستان افزوده شد.

مرکز سلامت دهان و دندان شهرستان دشتی نیز که در زمینی با زیربنای 132 متر مربع و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است، امروز با حضور دکتر هاشمی به بهره برداری رسید.

همچنین فاز اول تجهیز 23 دستگاه آمبولانس مراکز جامع خدمات سلامت استان بوشهر به لوازم احیا، به بهره برداری رسید و 6 دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 130 میلیون ریال تحویل شبکه بهداشت و درمان دشتی شد.

کد خبر 370280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha