همشهری آنلاین: بایرن مونیخ در خانه لایپزیگ به پیروزی ۵ بر ۴ دست یافت و هوفن‌هایم نیز میزبان خود، وردر برمن را ۵ بر ۳ شکست داد. دورتموند مقابل آٰگسبورگ تنها به تساوی اکتفا کرد.

Robben
  • آر. بی. لایپزیگ ۴ - بایرن مونیخ ۵

پر‌گل‌ترین دیدار هفته ۳۳ بوندس‌لیگا میان تیم‌های اول و دوم جدول برگزار شد: بایرن مونیخ و آر. بی‌. لایپزیگ. این مصاف پرهیجان با پیروزی ۵ بر ۴ به سود مونیخی‌ها خاتمه یافت. مونیخی‌ها تا دقیقه ۸۴ بازی ۴ بر ۲ از میزبان خود عقب بودند، اما در عرض شش دقیقه توانستند سه گل به ثمر برسانند. آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ در واپسین لحظات دیدار دو گل پیاپی به ثمر رساند.

  • وردر برمن ۳ - هوفن‌هایم ۵

دیگر دیدار پرگل‌ هفته مصاف آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم در مقابل وردر برمن بود. تیم برمن علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی ۵ بر ۳ از مهمان قدرتمند خود شکست خورد و سه امتیاز مهم از دست داد. هوفن‌هایم در مقابل توانست با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌ چهارم جدول را تثبیت و شانس حضور مستقیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در فصل آتی را حفظ کند.

  • آگسبورگ یک - بوروسیا دورتموند یک

بوروسیا دورتموند که در رده‌ سوم جدول جای دارد، در هفته سي و سوم مهمان آگسبورگ بود. آگسبورگ که خطر سقوط به لیگ دسته دوم آن را تهدید می‌کند، در مصاف با مهمان قدرتمند خود، جنگندگی و تلاش زیادی از خود نشان داد و در نهایت توانست یک امتیاز حفظ کند. صعود مستقیم دورتموند به لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بستگی به نتیجه دیدار این تیم در هفته پایانی بوندس‌لیگا دارد.

  • شالکه یک - هامبورگ یک

هامبورگ نیز از تیم‌هایی است که در معرض سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد. هامبورگی‌ها در هفته ۳۳ بوندس‌لیگا مهمان شالکه بودند و در واپسین لحظات بازی توانستند در پی گل لاسوگا به تساوی یک بر یک دست یابند.

  • بایر لورکوزن ۲- اف ث کلن ۲

یکی از دیدارهای اين هفته دربی منطقه راین میان اف ث کلن و بایر لورکوزن بود که از رقبای دیرینه یکدیگر محسوب می‌شوند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. تیم کلن که در فصل جاری خوش درخشیده، در رده هفتم جدول به سر می‌برد.

  • دارمشتات صفر - هرتا برلین ۲

یکی از برندگان بزرگ هفته ۳۳ تیم هرتا برلین بود که توانست با پیروزی ۲ بر صفر مقابل میزبان خود، دارمشتات سه امتیاز بسیار مهم به دست آورد. پایتخت‌نشین‌های هرتا با این موفقیت توانستند به رده پنجم جدول ارتقا یابند و شانس حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را حفظ کنند.

  • ماینتس ۴ - آینتراخت فرانکفورت ۲

تیم ماینتس در هفته ۳۳ بوندس‌لیگا توانست با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل آینتراخت فرانکفورت خود را از خطر سقوط به لیگ دسته دوم نجات دهد.

  • فرایبورگ یک - اینگولشتات یک

تیم فرایبورگ که علی‌رغم داشتن بودجه‌ای نسبتا کم از تیم‌های موفق فصل جاری محسوب می‌شود، اين هفته به تساوی یک بر یک مقابل اینگولشتات دست یافت. فرایبورگی‌ها در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در رده ششم جدول جای دارند و از شانس حضور در رقابت‌های لیگ اروپا در فصل آتی برخوردارند.

  • ولفسبورگ یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

خطر سقوط به لیگ دسته دوم تیم ولفسبورگ را نیز تهدید می‌کند. گرگ‌های ولفسبورگ اين هفته در دیدار خانگی مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ به تساوی یک بر یک دست یافتند و تنها یک امتیاز کسب کردند. گل تساوی ولفسبورگ را ماریو گومز، مهاجم ملی‌پوش این تیم به ثمر رساند.

 

کد خبر 370132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha