همشهری آنلاین: با برگزاری رقابت‌های روز دوم مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا، ویتنام حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز دوم پيكارهای والیبال قهرمانی زیر 23 سال بانوان در مرحله مقدماتی با دیدار دو تیم ایران و مالزی برگزار شد.

دراین بازی تیم ایران با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود گذشت. درادامه تیم قزاقستان به مصاف سریلانکا رفت و در پایان توانست با نتیجه سه بر صفر اين تيم را شكست دهد. قضاوت این بازی برعهده زینب حقی، داور بین‌المللی کشورمان بود.

در ادامه تایلند نیز با همین نتیجه ماکائو را از پیش رو برداشت.

اما مهم ترین دیدار اين روز بازی دو تیم ویتنام و ژاپن بود. ديداري که بازنده آن حریف تیم ایران در مرحله یک هشتم نهایی می‌شد. دراین بازی تیم ژاپن با نتیجه سه بر صفر از سد ویتنام گذشت.

با توجه به این نتیجه تیم ویتنام به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله بعد صعود می کند. در صورت صعود تیم ایران به عنوان تیم نخست گروه D تیم ایران با تیم ویتنام به رقابت می پردازد.

اما درآخرین دیدار هم دو تیم چین تایپه و استرالیا برابر هم قرار گرفتند که در پایان سه ست، تیم چین تایپه با نتیجه سه بر صفر حریف استرالیایی خود را شکست داد.

 

کد خبر 370104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha