همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، گفت: با توجه به اینکه طرح تحول سلامت برای محرومان و درماندگان است، اعتقاد داریم اجرای این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح‌هایی شروع می‌شد.

سید حسن هاشمی

به گزارش مهر، دكتر سید حسن هاشمی با عنوان این مطلب که طرح تحول سلامت متعلق به دکتر روحانی است، افزود: با عنایت خدا، همت رئیس جمهور، کمک و همکاری مجلس و حمایت‌های مقام معظم رهبری، طرح تحول سلامت توانست به موفقیت نسبی برسد و حمایت مقام معظم رهبری از این طرح، بدان جهت بود که اقدامات طرح تحول سلامت برای فقرا، محرومین و درماندگان انجام شد اما اعتقاد داریم که این طرح، دیر آغاز شد و ایکاش از ابتدای انقلاب اسلامی چنین طرح‌هایی شروع می‌شد.

وی در ادامه به تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: هزینه‌های زیادی برای انقلاب اسلامی شده و انقلاب اسلامی گران به دست آمده و فرزندان ایران در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، به شهادت رسیدند و فرزندان این بزرگواران یتیم شدند اما آیا پست و مقام وزارت، وکالت و رئیس جمهوری اگر با دروغ، تهمت، آبرو ریزی و تخریب همدیگر باشد، ارزش دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که برای بدست آوردن رای، انقلاب اسلامی و نظام را زیر سوال می‌برند نمی‌دانم چرا تا این حد سیاه نمایی و بداخلاقی می‌شود در حالی که انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده و باید از آن نگه داری و مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه اعتقادی به برگزاری مناظرات به این شکل ندارم، افزود: متاسفانه در این مناظره‌ها، اخلاق و نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب می‌بیند سال‌ها است که از نفوذ صحبت می‌کنیم اما زمانی که شورای نگهبان ۶ نفر را تایید صلاحیت می‌کند و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، شاهدیم که با نشان دادن اسناد مختلف آبروی همدیگر را می‌برند و این همان کاری است که ترامپ و کلینیتون در انتخابات اخیر انجام دادند و این چیزی جز نفوذ فرهنگ و سیاست غرب نیست.

هاشمی در پایان یادآور شد: شاید با نشان دادن اسناد مختلف تصور کنیم که تسویه حساب کرده ایم اما مردم و جوانان، ما را از هم جدا نمی‌دانند و آن را به پای نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذارند بنابراین امیدواریم که مناظره‌ها در دوره‌های بعدی انتخابات به نحوی برگزار شود که با اعصاب و روح و روان مردم بازی نکند و به آن آسیب نزند.

کد خبر 370010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha