یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

هر از چندی خبری از تنبـیـه بـدنـــی دانش‌آموزان منتشر می‌شود و آموزش و پرورش نیز وعده بررسی موضوع و برخورد با عوامل متخلف را می‌دهد.

 تا چند‌ماه پيش والدين دانش‌آموزان به وعده مسئولان آموزش‌و‌پرورش بسنده مي‌كردند ولي از چندي پيش والدين دانش‌آموزان تنبيه شده كه از اين برخورد‌ها ناراضي بودند، تصميم گرفتند موضوع را از طريق مراجع قضايي پيگيري كنند.

هفته گذشته نيز يك معلم 4هنرجوي يك هنرستان را در اردبيل تنبيه بدني كرد. شدت تنبيه بدني به حدي بود كه دو هنرجو از ناحيه چشم و دست آسيب ديدند و دادستاني عمومي و انقلاب اردبيل به‌عنوان مدعي‌العموم وارد ماجرا شد.

دادستاني اردبيل با تأييد خبر احضار اين معلم به ايسنا گفت: «با دريافت شكايات از خانواده دانش‌آموزان، پرونده قضايي در اين زمينه تشكيل و موضوع با قاطعيت مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد.» همزمان يك عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل با اعلام تذكر به مديركل آموزش و پرورش اين استان به‌دليل تنبيه بدني دانش‌آموزان تأييد كرد كه در سال‌هاي اخير ميزان سعه‌صدر معلمان پايين آمده است.

بشير خالقي با ابراز تأسف از تنبيه‌بدني چند دانش‌آموز توسط معلم‌شان در استان اردبيل به خبرگزاري خانه ملت گفت: «اين نوع برخورد با دانش‌آموزان به هر دليلي محكوم و غيرقابل توجيه است، چراكه معلمان بايد با كودكان و نوجوانان كه در سن و شرايط خاص روحي به‌سرمي‌برند با سعه‌صدر رفتاركنند.»

کد خبر 369922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha