مهران مدیری که پیش از این هم با «در حاشیه» به جنگ حاشیه‌های دنیای پزشکی رفته بود، در برنامه «دورهمی» شامگاه پنجشنبه بار دیگر به حاشیه‌هایی تازه‌تر از ماجراهای پزشکان و بیماران پرداخت.

سریال

به گزارش همشهري، مديري در بخش پاياني برنامه با اشاره به اينكه بهتر است با مسائل اقتصادي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي، ورزشي و... شوخي نشود، گفت: با حوزه سلامت ديگر واقعا نمي‌شود شوخي كرد. شوخي با اين حوزه مي‌تواند آخرين شوخي خيلي‌ها در زندگي‌شان باشد. بگذاريم حداقل زنده باشند تا بتوانند همچنان از شوخي‌هايي كه در عرصه‌هاي ديگر مي‌شود، لذت ببرند. مردم هم بايد يك مقدار بيشتر رعايت كنند. اخيرا خيلي داريم راحت مي‌ميريم.

او در ادامه درحالي‌كه به‌نظر مي‌رسيد هنوز ماجراهاي در حاشيه را از ياد نبرده، افزود: به داروها حساسيت نشان ندهيم يا اگر مي‌دهيم، لااقل نميريم؛ نهايت اينكه سكته كنيم. سكته را هم رد كنيم، كمتر مزاحم حوزه سلامت و درمان شويم. تا چيزي مي‌گويند، سرطان نگيريم. به بيماري‌هايي كه پول درمانش را نداريد، مبتلا نشويد. به اندازه جيب‌تان مريض شويد. آب زياد بخوريد. نفس عميق بكشيد. تنها در كوچه نرويد. لاي پنجره را باز بگذاريد و كلا از كنار برويد!

پخش مجموعه در حاشيه (كه اين روزها روي آنتن شبكه آي‌فيلم است) با واكنش گسترده پزشكان و مسئولان ارشد وزارت بهداشت مواجه شد؛ به‌گونه‌اي كه مديري ناچار شد فصل اول را خيلي زود به پايان برساند و فصل دوم را به بي‌مزه‌ترين شكل ممكن روانه آنتن كند. اين در حالي است كه خود او و مديران تلويزيون از ابتدا وعده توليد 3فصل در حاشيه را داده بودند اما حاشيه‌هاي 2فصل اول به‌اندازه‌اي بود كه عطاي آن را به لقايش بخشيدند.

نكته بامزه اينكه نوروز امسال بخش‌هايي از مجموعه «شوخي كردم» به كارگرداني و بازي مديري از شبكه 5 به نمايش درآمد و در آن هم با حضور پزشكان و پرستاران در اتاق عمل شوخي شده بود. هر چند حاشيه‌هاي شوخي كردم به‌اندازه در حاشيه نبود اما مديري در دورهمي اخير نشان داد همچنان به موضوع شوخي با بهداشت و درمان علاقه‌اي خاص دارد!

کد خبر 369739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha