همشهری آنلاین: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس جمهور آینده، وزرایش را از میان افراد ساده زیست، شایسته، پاک دست، کاردان و متخصص انتخاب کند.

آیت الله موحدی کرمانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مورد کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: رئیس جمهور آینده وزرایش را از میان افراد ساده زیست، شایسته، پاک دست، کاردان و متخصص انتخاب کند.

 وی اهمیت انتخاب شایسته را از سوی رئیس جمهور مهم عنوان کرد و افزود: چون رئیس جمهور وزرا را انتخاب و به مجلس معرفی می کند بنابراین هر ضعفی که وزیر داشته باشد رئیس جمهور نیز در آن شریک است چنانچه در نقاط قوت وزیر هم رئیس جمهور سهیم می باشد و اگر وزیر عملکرد مناسبی نداشته باشد رئیس جمهور نمی تواند بگوید این کار را وزیر کرده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: رئیس جمهور باید در انتخاب همکارانش دقت کند و افراد صالح، کاردان و شایسته را به خدمت بگمارد.

آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به اینکه آیا با کاندیداهای اصولگرا به منظور کناره گیری از انتخابات رایزنی کرده اید یا خیر؟، تصریح کرد: در این مورد تاکنون تصمیمی گرفته نشده است بعدا تصمیم گیری می شود.

وی در مورد نظر جامعه روحانیت مبارز پیرامون حمایت از کاندیدایی خاص، گفت: جامعه تاکنون در این مورد نظر نداده است منتظر اعلامش باشید.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین به عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد: اجمالا می توانم بگویم که در این زمینه توفیقاتی داشته اند اما نقاط ضعفی هم وجود دارد.

کد خبر 369332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha