سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس ستاد انتخابات لیست خدمت ( اصولگرا) از انتخاب نماد رنگ آبی و شعار «در خدمت شهرمان هستیم» برای انتخابات شورای شهر پنجم خبر داد.

سروری

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در نشست خبری ستاد انتخابات لیست خدمت، با بیان اینکه سعی کرده‌ایم شورایی اجتماعی و غیرسیاسی داشته باشیم گفت: برهمین اساس لیست خدمت برای شورای شهر پنجم کاملا تخصصی، فنی و کارشناسی خواهد بود.

وی با بیان اینکه رنگ انتخاباتی خود را آبی انتخاب کردیم که نشان‌دهنده آسمان آبی است، گفت: همچنین «جلال ملکی» که سخنگوی سازمان آتش‌نشانی است و در انتخابات شورای شهر پنجم ثبت نام کرده، به عنوان سخنگوی لیست خدمت انتخاب کردیم تا ثابت کنیم که لیست‌مان در راستای تخصص و نیازهای شهری است.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت افزود: شعار لیست خدمت «در خدمت شهرمان هستیم» است و برهمین اساس یک نماد 4 برگ نیز در نظر گرفتیم.

سروری با اشاره به ردصلاحیت تعدادی از اصولگرایان با بیان اینکه به ظن خود میخواهند لیست مارا باز بگذارند و می‌دانیم عدم تایبدها تا شب انتخابات طول می‌کشد، گفت: برخی می‌خواهند با اهرم قانون مانع از بستن لیست شوند اما یکی از مشکلات ما عدم تعیین تکلیف ردصلاحیت‌هاست که لیست را باز گذاشته است.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با بیان اینکه به قانون تمکین می‌کنیم، ادامه داد: دیدید افراد رد صلاحیت شده با متانت قبول کردند و هنجارشکنی و اردو کشی خیابانی نکردند، اما حداقل دلایلش را بگویید نه اینکه تنها به بهانه بند دال ماده ٢٦ که مبنی بر عدم وفاداری به قانون اساسی است ، اعضای ما را رد صلاحیت کنند.

سروری افزود: ما منتظر تایید صلاحیت‌ها هستیم وگرنه امروز و فردا قرار بود لیست‌مان اعلام شود.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای لیست با نمایندگان مجلس در اعتراض به رد صلاحیت‌ها جلسه داشتند، گفت: در اولین فرصت به دیدار رئیس مجلس خواهیم رفت تا در مورد ردصلاحیت‌ها اعتراض کرده تا این بی عدالتی ادامه پیدا نکند.

سروری در مورد سرانجام تایید صلاحیت مرتضی طلایی که اخبار ضد و نقیضی در مورد آن منتشر شده بود، گفت: وضعیت وی تغییری نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت با بیان اینکه در لیست تنها به شایسته سالاری توجه شده و سهمیه بندی سیاسی و حزبی نداشتیم،برخی اخبار مبنی بر سهمیه سه نفری جبهه پایداری را رد کرد و گفت: ما هیچ سهمیه بندی با احزاب نداشتیم و وارد فرایند حزبی نشدیم.

سروری در پاسخ به سوالي در مورد گزینه سرلیستی گفت: هنوز تعیین تکلیف قطعی نداشتیم و معلوم نیست چه کسی به قطعیت در لیست است اما همه براین باور هستند که اگر مهدی چمران در لیست باشد بعنوان سرلیست اعلام می‌شود.

 

کد خبر 368752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha