سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور طی سخنانی در ساری خواستار توجه به گفتمان تولید و اشتغال و کار در سال جاری شد.

روحانی

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه ( 22 فروردين) در پایان افتتاح طرح‌های عمرانی در مازندران گفت: امسال گفتمان ما باید به تولید، کار و اشتغال تبدیل شود و جای خوشحالی است که پروژه‌ها آنقدر زیاد است که برای افتتاح آن فرصت نمی‌شود

رئیس جمهور افزود: بسیار خوشحالم که نشاطی بین مردم در زمینه اقتصادی ایجاد شده است.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: کاری که دولت یازدهم انجام داده این است که امید مردم به آینده کشور و نظام در جهت مادی و معنوی بیشتر شود و آینده را روشن‌تر ببینند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه ملت ما بزرگ است گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش بیشتری داشته باشیم و امروز شاهد تحرک جدیدی هستیم.

وی با اشاره به انتخابات فراروی و لزوم مشارکت و تحرک بیشتر مردم افزود: باید وحدت و انسجام خود را به دنیا در انتخابات نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق در انتخابات نباید قربانی شود گفت: مرغ زیبای اخلاق می‌تواند آرامش ایجاد کند و نباید به این مرغ تیراندازی شود و بال اخلاق و معنویت باید بالای سر ما باشد.

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد تا انتخابات خوب، پرشور و سالم که مایه خیر کشور باشد را شاهد باشیم و با بیان اینکه جامعه ما اسلامی است تصریح کرد: انتخابات ما آمریکا و دیگر کشورها فرق می‌کند و عشق به خاندان امامت و رسالت است.

وی تاکید کرد: امسال باید همه تلاش را برای تولید و اشتغال جوانان قرار دهیم و باید از نشاط مردم خوشحال شویم زیرا کینه‌ها رنج دهنده خواهند بود.

کد خبر 366678

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha