همشهری آنلاین: تیم‌های ملی پسران و دختران کشورمان با کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات پیش مقدماتی جام جهانی، به جمع ۱۲ تیم برتر آسیا در قزاقستان راه یافتند.

Tennisors

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس دختران کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های تنیس زیر ۱۲سال پیش مقدماتی جهانی به مصاف تیم میزبان رفت.

تنیسورهای نوجوان کشورمان این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک به لبنان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی جواز حضور در بین ۱۲ تیم برتر آسیا در قزاقستان را به دست آوردند.

همچنین پسران کشورمان در مرحله نیمه نهایی بازی ها با نتیجه ۲ بر یک بازی را به تیم قطر واگذار کردند ولي در آخرین دیدار خود مقابل عراق با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

در پایان مسابقات و در بخش دختران و پسران ۲ تیم برتر جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در این رده سنی که آبان ماه در قزاقستان برگزار خواهد شد را به دست می‌آوردند.

درسا چراغی، آریسا سبزه‌زار و رومینا زینالی به مربیگری شهرزاد شیخ صراف، و کسری رحمانی، امیرعلی قوام و آرتین نظری به مربیگری تونی آندرویچ ترکیب تیم‌های دختران و پسران کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌داند و سرپرستی مسابقات بر عهده فرشاد صفتی بود.

کد خبر 365871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha