همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از اعلام آمادگی سپاه‌های استانی کشور برای مشارکت در بیابان‌زدایی خوزستان خبر داد.

 سید مسعود جزایری

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، سردارسرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به عزم نیروهای مسلح برای مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها در خوزستان افزود: در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تشکیل گروه های جهادی آمادگی خود را برای کمک به دولت درامر بیابان زدایی اعلام کرده اند.

وی به تفاهم سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اداره کل منابع طبیعی این استان برای بیابان زدایی در چهارهزار هکتار از بحرانی ترین کانون‌های ریز گرد در جنوب شرق اهواز اشاره کرد و افزود: چنانچه سایر دستگاههای مربوطه همکاری کنند و توان لجستیکی خود را بکار گیرند، در سال 96 شاهد اتفاقات مبارکی در این زمینه خواهیم بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح توضیح داد: در این راستا طراحی و برنامه ریزی سپاه و بسیج برای بهره گیری از آحاد مردم و اقدامات جهادی و انقلابی برای بیابان زدایی انجام شده است.

سردار جزایری اضافه کرد: خوشبختانه همه سپاه‌های استانی سراسر کشور آمادگی خود را برای مشارکت در این اقدام ملی اعلام کرده‌اند و قرارگاه شهدای مدافع حرم استان خوزستان برای هماهنگی در ایفای این مسئولیت در این زمینه راه اندازی شده است.

کد خبر 365083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha