همشهری آنلاین: رئیس مجلس با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: اقدامات خوبی قوه مجریه در این زمینه انجام داده است و به زودی گزارشی در زمینه اقتصاد مقاومتی در مجلس ارائه خواهد شد.

لاریجانی علی

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی  پس از ورود به شهر سمنان که با قطار انجام شد و به منظور افتتاح سالن جدید ایستگاه این شهر صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی شد که برای حضور در یادواره شهدا و جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات این استان سفری به سمنان داشته باشیم و پس اقدامات مجلس طی روزهای گذشته درباره تصویب لایحه برنامه ششم و بودجه فرصتی به وجود آمد تا بتوانیم مشکلات سمنان را بررسی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون باید 30 درصد بودجه سالیانه به استان‌ها تعلق گیرد و تلاش می‌کنیم که آن را محقق کنیم.

لاریجانی اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت بالای معدنی و تولیدی دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: برای ایران امروز چیزی مهمتر از یک جهش اقتصادی نیست و باید همچنان اولویت کشور برای همه بخش‌های مختلف موضوع توسعه اقتصادی باشد و در روزهای آتی درباره اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی گزارشی ارائه خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی، در قوه مجریه اقدامات خوبی صورت گرفته و گام‌های خوبی برداشته شده که سال آینده باید آن را ادامه دهیم.

کد خبر 364451

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha