همه‌‌چیز از دعوای ۳ جوان در یک گروه تلگرامی شروع شد. آنها بر سر دختری که هیچ‌کدام او را ندیده بودند با هم درگیر شدند و در این دوئل عشقی، یکی به قتل رسید، دیگری مجروح و نفر سوم به جرم قتل بازداشت شد.

متهم

شامگاه دوشنبه كاركنان رستوراني در خيابان كارگرشمالي شاهد دعواي 4جوان در اين خيابان بودند. آنها قصد پادرمياني داشتند اما دعواي دو گروه دو نفره به حدي شديد بود كه يكي از آنها با شيشه دلستر شكسته ضربه‌اي به سر يكي از طرفين زد. پسر جوان كه زخمي و به‌شدت عصباني بود با قمه به سمت دو نفر ديگر هجوم برد و به جان آنها افتاد. شاهدان با ديدن اين صحنه پليس و اورژانس را خبر كردند و دقايقي بعد مأموران كلانتري 148انقلاب در محل حاضر شدند.

دو نفري كه با ضربات قمه مجروح شده بودند به بيمارستان انتقال يافتند و پسرجواني كه قمه خون‌آلود در دستش بود با ديدن خودروي پليس پا به فرار گذاشت. در چنين شرايطي مأموران به تعقيب متهم پرداختند و دقايقي بعد او را كه چند خيابان پايين‌تر در يك مغازه عطاري پنهان شده بود دستگير كردند.

  • دوستي تلگرامي

همزمان با دستگيري متهم، مشخص شد يكي از دو جوان مجروح پيش از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. با اين حال ديگري كه به‌شدت زخمي شده بود، از خطر مرگ نجات يافته و تلاش براي درمان او ادامه يافت. در چنين شرايطي مأموران ماجرا را به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر، بازپرس جنايي تهران مخابره كردند و با حضور در محل حادثه تحقيقات ادامه يافت. جوان قمه به‌دست در همان تحقيقات اوليه به جنايت اعتراف كرد و به بازداشتگاه پليس آگاهي تهران انتقال يافت.

پسر جوان صبح ديروز به همراه همدستش براي انجام تحقيق به شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران منتقل شدند. متهم 23ساله كه در خيابان كارگرشمالي در يك دكه روزنامه‌فروشي كار مي‌كند در تحقيقات به جنايت اقرار كرد و گفت: مدتي قبل يكي از دوستانم مرا عضو يك گروه تلگرامي كرد كه در آنجا با دختري به نام نازنين آشنا شدم.

بيشتر وقت‌ها با هم چت مي‌كرديم و چندباري هم تلفني صحبت كرديم. اگرچه اصلا نازنين را نديده بودم اما تصميم گرفته بودم با او ازدواج كنم تا اينكه روز حادثه دوست مقتول كه عضو همان گروه بود يك گروه تلگرامي 3نفره (من، مقتول و دوست مقتول) ساخت. مقتول و دوستش در اين گروه به من گوشزد كردند كه نازنين دختر خوبي نيست و علاوه بر من با آنها نيز ارتباط دارد.

وقتي اين حرف‌ها را پشت سر نازنين شنيدم خيلي عصبي شدم و در گروه با هم درگير شديم. پس از آن قرار دعوا مقابل دكه روزنامه فروشي گذاشتيم كه من از شدت عصبانيت با چاقوي بزرگي كه براي بريدن كارتن‌ها از آن استفاده مي‌كردم به مقتول و دوستش ضربه زدم و خودم هم در اين دعوا از ناحيه سر مصدوم شدم. در ادامه جلسه، همدست متهم كه شاگرد او بود و در دكه روزنامه‌فروشي كار مي‌كرد مدعي شد كه در درگيري نقشي نداشته است.به گزارش همشهري، قاضي جنايي براي هردو متهم قرار قانوني صادر كرد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 364363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha