همشهری آنلاین: تیم هرتا برلین در پایان هفته ۲۳ بوندس‌لیگا یک بر صفر مغلوب هامبورگ شد. دورتموند تیم لورکوزن را ۶ بر ۲ درهم کوبید. بایرن مونیخ، مونشن‌گلادباخ، فرایبورگ، هوفن‌هایم و وردر برمن از دیگر تیم‌های موفق این هفته بودند.

Bundesliga
  • آگسبورگ ۲ - آر. بی. لایپزیگ ۲

رقابت‌های هفته ۲۳ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۳ مارس/۱۳ اسفند) با دیدار آگسبورگ و آر. بی. لایزپیگ، تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ آغاز شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

  • بوروسیا دورتموند ۶ - بایر لورکوزن ۲

بعدازظهر شنبه تیم‌های پرقدرت بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن در چارچوب پیکارهای هفته ۲۳ بوندس‌لیگا به مصاف هم رفتند. زردپوش‌های دورتموند با ارائه بازی‌ای چشمگیر در حضور ۸۰ هزار تماشگر مهمان خود، بایر لورکوزن را ۶ بر ۲ درهم کوبیدند و جای خود در رده‌ سوم جدول را تثبیت کردند.

پنج گل از هشت گل این دیدار در بیست دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید. پی‌ير امریک اوبامیانگ با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر میدان بود.

  • هوفن‌هایم ۵ - اینگولشتات ۲

آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم که در فصل جاری خوش درخشیده‌اند، در هفته ۲۳ بوندس‌لیگا ۵ بر ۲ از سد اینگولشتات گذشتند و جای خود در رده‌های بالای جدول را تثبیت کردند. هوفن‌هایم در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در مکان چهارم جدول به سر می‌برد.

درخور توجه آن که اینگولشتات تا دقیقه ۶۲ بازی ۲ بر یک از میزبان خود جلو بود، اما آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم با عمکردی تهاجمی و چشمگیر در طی نیم ساعت پایانی بازی چهار بار دروازه تیم مهمان را باز کردند.

  • وردر برمن ۲ - دارمشتات صفر

وردر برمن نیز از تیم‌های موفق هفته ۲۳ بود. سبزپوش‌های برمن توانستند با دو گل دارمشتات را شکست دهند و سه امتیاز مهم به دست آورند. ماکس کروزه با زدن هر دو گل، یکی از چهر‌ه‌های درخشان برمن در پیکار با دارمشتات بود.

  • ماینتس یک - ولفسبورگ یک

تیم ولفسبورگ که در فصل جاری برای سومین بار مربی‌ جدیدی به خدمت گرفته، در هفته ۲۳ بوندس‌لیگا به تساوی یک بر یک مقابل ماینتس دست یافت. گرگ‌های ولفسبورگ علی‌رغم برخورداری از بودجه‌ای نسبتا زیاد تا کنون عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته و در رده ۱۵ جدول به سر می‌برند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۴ - شالکه ۲

بوروسیا مونشن‌گلادباخ که با سرمربی جدید خود، دیتر هکینگ جانی تازه گرفته، اين هفته را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و مهمان خود، شالکه را ۴ بر ۲ مغلوب کرد. مونشن‌گلادباخ به ویژه از اشتباهات و عملکرد ضعیف خط دفاعی شالکه سود برد و دروازه حریف را چهار بار باز کرد. سفیدپوش‌های بوروسیا مونشن‌گلادباخ با کسب ۳ امتیاز توانستند گامی دیگر به رده‌های بالای جدول نزدیک شوند.

  • اف ث کلن صفر - بایرن مونیخ ۳

سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ که در هفته ۲۳ مهمان اف ث کلن بودند، توانستند بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذارند و با نتیجه ۳ بر صفر از سد میزبان خود بگذرند. تیم کلن با ارائه بازی‌ای منسجم توانست در برابر حملات بایرن مونیخ ایستادگی کند، تا این که خاویر مارتینز در دقیقه ۲۵ سد دفاعی حریف را شکست و نخستین گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

اف ث کلن نیمه دوم این دیدار را پرجنب و جوش آغاز کرد و در تلاش جبران گل خورده بود، اما سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ با انسجام دفاعی و کارآیی در استفاده از موقعیت‌های خود توانستند دو بار دیگر دروازه میزبان را باز کنند و این پیکار را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان برند. بایرن مونیخ با ۵۶ امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی است.

کلن- بایرن

  • آینتراخت فرانکفورت یک - فرایبورگ ۲

تیم فرایبورگ در نخستین دیدار باقیمانده هفته که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد، توانست با نتیجه ۲ بر یک میزبان قدرتمند خود، آینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و با سه امتیاز به خانه بازگردد. فوریان نیدرلشنر، مهاجم فرایبورگ هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و چهره‌ برتر دیدار مقابل فرانکفورت بود.

  • هامبورگ یک - هرتا برلین صفر

پیکارهای هفته ۲۳ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار هامبورگ مقابل هرتا برلین به پایان رسید. سفیدپوش‌های هامبورگ در دیداری نه چندان دلچسب موفق شدند مهمان پایتخت‌نشین خود را یک بر صفر شکست دهند و سه امتیاز مهم به دست آورند. گل طلایی هامبورگ در این مصاف را آلبین اکدال در دقیقه ۷۷ بازی به ثمر رساند.

 

کد خبر 364131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha