شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

دوستی تلگرامی پسر ۲۰ ساله با دختری جوان پایان خوشی برایش نداشت و او را وارد دنیای مجرمان کرد.

متهم

چند روز پيش مردي نزد ماموران پليس پايتخت رفت و از سرقت خودروي ال‌نودش خبر داد. او گفت: سوار بر خودروام، كنار خياباني در غرب تهران توقف كرده و منتظر يكي از دوستانم بودم كه ناگهان 2جوان به سمتم هجوم آوردند. يكي از آنها لوله اسلحه‌اش را روي سرم گذاشت و با تهديد مرا پياده و ماشينم را سرقت كرد.

با اين شكايت تحقيقات براي شناسايي دزدان مسلح آغاز شد اما اين پايان ماجرا نبود چراكه سارقان يك هفته بعد با همين شگرد خودروي هيوندايي را در غرب پايتخت سرقت كردند و گريختند. به‌دنبال اين ماجرا، مشخصات 2خودروي مسروقه در اختيار تمام واحدهاي گشتي قرار گرفت تا اينكه هفته گذشته يكي از خودروهاي مسروقه در يكي از شهرهاي مركز كشور شناسايي شد و كارآگاهان 2برادر را كه سوار آن بودند، دستگير كردند.

وقتي معلوم شد كه آنها همان سارقان مسلح هستند، هر دو متهم 20و 25ساله به تهران منتقل شدند و ديروز براي انجام تحقيقات پيش روي قاضي نصرتي، بازپرس شعبه اول دادسراي ويژه سرقت قرار گرفتند و به سرقت اقرار كردند. يكي از آنها در تحقيقات گفت: من متاهل هستم و به‌تازگي پدر شده‌ام اما مدتي قبل يكي از دوستانم مرا عضو يك گروه تلگرامي كرد كه در آنجا با دختري آشنا شدم. پس از مدتي كه با دختر جوان چت مي‌كردم، متوجه شدم كه او خواهر يكي از بچه‌محل‌هايم به نام محسن است.

محسن كه پي به رابطه ما برده بود پيش من آمد و تهديدهايش را شروع كرد. او خلافكار است و از من خواست تا همراه او به تهران بروم و خودرويي سرقت كنيم. او تهديد كرد كه اگر همراهش نروم رازم را پيش همسرم فاش مي‌كند و آبرويم را مي‌برد. همين شد كه ناچار شدم همراه محسن راهي تهران شوم و دست به سرقت خودرو بزنم.

من براي سرقت از برادرم كمك گرفتم و با كمك هم 2خودرو را سرقت كرديم و در اختيار محسن قرار داديم. او با ماشين‌هاي سرقتي، دختران دم‌بخت را شكار مي‌كرد و خودش را خواستگار جا مي‌زد و با فريب آنها اموالشان را سرقت مي‌كرد. پس از آن‌هم يكي از ماشين‌ها را به ما داد تا آن را در اختيار يك مالخر قرار دهيم كه دستگير شديم. به گزارش همشهري، اين دو متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفته‌اند.

کد خبر 363966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha