همشهری آنلاین: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران با حضور رئیس جمهور خبر داد.

روحانی

به گزارش مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی گفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان، این مراسم صبح شنبه ( 14 اسفند) در سالن اجلاس سران آغاز می‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه در خصوص پاداش‌های قهرمانان در سال 94 ادامه داد: در خصوص پاداش‌های قهرمانان سال 94 هم بر اساس نظام نامه ای که از قبل تهیه و تنظیم شده است پرداخت‌ها صورت میگیرد

داورزنی با اشاره به تجدید نظر در این نظام نامه جهت پرداخت پاداش به مدال آوران در سال‌های آینده گفت: در سال 96 برای برطرف کردن برخی نواقص موجود در آیین نامه تجلیل از قهرمانان و مدال آوران تلاش می کنیم و امیدورایم بتوانیم از تلاش این قهرمانان به صورت عادلانه قدردانی کنیم.

در مراسم روز شنبه، رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان برخی وزرای هیات دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها و سایر میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.

کد خبر 363742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha