همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت وضعیت افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تا دو هفته آینده در صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

چمران مهدی

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه سه‌شنبه 3 اسفند شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از آنجایی که برنامه سوم پنج ساله شهرداری تهران از سال ۹۸ قابل اجراست؛ بنابراین شهرداری ملزم شد چارچوب‌های لازم را در این خصوص تدوین کند و بررسی این طرح مسکوت ماند.

وی با اشاره به اینکه طرح یک فوریتی در ارتباط با عملیاتی کردن و تقویت سیستم مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت، گفت: البته از آنجایی که مصوبه مشابهی در سال ۸۳ به تصویب رسیده بود تنها به اضافه کردن چند مورد اکتفا شد و نهایتا با رأی اکثریت آرا به تصویب رسید.

چمران همچنین درباره افزایش نرخ کرایه‌های وسایل حمل و نقل عمومی برای سال ۹۶، گفت: هنوز این مساله در صحن علنی بررسی نشده که به تصویب برسد؛ تا دو هفته دیگر افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ در صحن شورا مطرح و نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما درخواست داشتیم با توجه به اینکه ثبت نام شوراها در تعطیلات عید است این زمان تغییر کند و از ۳۰ اسفند به حداقل ۲۲ اسفند ماه موکول شود، گفت: اما هنوز تغییری در این زمینه حاصل نشده و کاندیداها باید در همان موعد مقرر اعلامی (۳۰ اسفند) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 362826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha