سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

مهران مدیری پس از آماده نمایش کردن نخستین تجربه کارگردانی خود در سینما، به تلویزیون بازمی‌گردد تا فصل دوم «دورهمی» را برای پخش ویژه در نوروز ۹۶ تولید و آماده کند.

مدیری

به گزارش همشهري، آقاي طنز تلويزيون كه قصد داشت «ساعت 5عصر» را در جشنواره سي‌و‌پنجم فيلم فجر به نمايش بگذارد و حالا فرصت اكران نوروزي را هم از دست داده، فصل تازه دورهمي را براي پخش از شبكه نسيم كليد مي‌زند. اين برنامه گفت‌وگومحور كه در ميانه‌هاي مسير برخي بازيگران خود را كنار گذاشت، در دوره جديد چند بازيگر ديگر در بخش‌هاي نمايشي به خدمت مي‌گيرد و قرار است در دكورهاي آن هم چند تغيير جزئي صورت گيرد.

دورهمي كه نوروز گذشته هم روي آنتن شبكه نسيم رفت، با فرارسيدن محرم و صفر 2‌ماه پخش نشد و مديري در همين فرصت، فيلم خود را ساخت. پخش قسمت‌هاي باقيمانده حدود 2هفته پيش به پايان رسيد و گروه توليد در فاصله حدود يك‌ماه تا رسيدن بهار وقت دارد ويژه‌برنامه نوروزي را آماده كند. از آنجا كه فصل تازه در 56 قسمت توليد مي‌شود، پخش دورهمي پس از تعطيلات نوروز هم ادامه مي‌يابد و به‌احتمال فراوان تا پايان تابستان به طول مي‌انجامد.

در سوي ديگر ميدان، رامبد جوان از پايان پخش «خندوانه» در تابستان سال آينده خبر داده است. او كه امسال «نگار» را در بخش مسابقه جشنواره فيلم فجر داشت و در 9بخش ازجمله «بهترين كارگرداني» نامزد دريافت سيمرغ بلورين بود، قصد دارد خندوانه را در مهم‌ترين مناسبت‌هاي سال يعني نوروز و‌ ماه رمضان روي آنتن داشته باشد و پس از آن در پاييز96 سراغ ساختن فيلمي آينده‌نگرانه برود؛ پروژه‌اي تلخ و عاشقانه كه داستانش در 1425شمسي مي‌گذرد.

کد خبر 362122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha