همشهری آنلاین: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اول تا سوم اسفند ماه زمان ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ است.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی با اعلام اين خبر افزود: متقاضیانی که از ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 (اول تا 11 دی ماه) جا مانده‌اند، اول تا سوم اسفند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: در این مهلت زمانی افراد ثبت‌نام‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 نیز می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: 759 هزار و 695 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 380 هزار و 128 نفر زن و 379 هزار و 567 نفر مرد و به عبارت دیگر 50.04 درصد زن و 49.96 درصد مرد هستند.

به گفته وی، آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 هفتم و هشتم اردیبهشت ماه 96 در حوزه‌های امتحانی مربوط و برای داوطلبان 6 گروه آموزشی برگزار می‌شود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه از پايان ثبت‌نام در آزمون سراسری 96 در بیست و ششم بهمن خبر داد و گفت: تا کنون 230 هزار و 932 نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

توکلی افزود: افرادی علاقه‌مند به شرکت در آزمون سراسری 96 که تا کنون در این زمینه اقدام نکرده‌اند، با توجه به مهلت زمانی مقرر شده، ضرورت دارد با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن با رعایت ضوابط مربوط ثبت‌نام کنند.

کد خبر 361968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha