همشهری آنلاین: تیم دانش‌آموزی هرمزگان با شکست تهران در دیدار فینال، قهرمان فوتبال جام شهدای مدافع حرم شد.

Hormozgan Team

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، تیم هرمزگان با پیروزی دو بر یک برابر تیم دانش آموزی شهر تهران موفق به کسب عنوان قهرماني فوتبال مدارس، جام شهدای مدافع حرم شد.

در دیدار رده‌بندی نیز البرز و قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار را البرزی‌ها با نتیجه یک بر صفر از تیم قزوین برده و مقام سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات وزارت آموزش و پرورش، سپاه پاسداران هرمزگان، بنیاد شهید، شهرداری بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال شهرستان بندرعباس، هیات فوتبال استان هرمزگان، فرمانداری بندرعباس، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، سپاه امام سجاد (ع)، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، مدیریت ورزشگاه‌های تختی و خلیج فارس و باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بندرعباس، موسسه فرهنگی و هنری محله بندر و تجسمی ایده، دانشگاه فرهنگیان، ادارات آموزش و پرورش استان هرمزگان و آموزش و پرورش استثنایی استان، منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، و خبرگزاری و ... نقش بسزایی را ایفا کردند.

 

کد خبر 361934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha