همه‌‌چیز از یک رقص محلی با چوب در مراسم عروسی شروع شد. وقتی چند نفر به‌خاطر برخورد چوب با یکدیگر جرو بحث‌شان شد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که ماجرا به جنایت ختم شود.

متهم

ساعت 23 چهارشنبه گذشته، كاركنان تالاري در بلوار الغديرجنوبي صداي درگيري بين چند مرد مهمان را شنيدند. دعوا به حدي بود كه مهمانان عصبي، كارشان به زد و خورد كشيده و تعدادي از آنها با چاقو به هم حمله‌ورشده بودند. كاركنان تالار موضوع را به پليس اطلاع دادند و وقتي ماموران رسيدند مجروحان به بيمارستان منتقل شده‌بودند اما هنوز دقايقي از شروع تحقيقات نگذشته بود كه خبر رسيد يكي از مجروحان كه جواني 24ساله بوده جان باخته است.

به اين ترتيب تحقيقات براي كشف راز جنايت شروع شد. اگرچه شواهد اوليه حكايت از اين داشت كه مردي به نام رسول عامل جنايت است اما او در بازجويي‌ها خود را بي‌گناه دانست. وي گفت: برادرم در اين درگيري زخمي شد كه من وقتي ديدم او چاقو خورده از درگيري خارج شدم و برادرم را به بيمارستان رساندم.

در آنجا متوجه مرگ مقتول شدم و شنيدم كه مرا به‌عنوان قاتل معرفي كرده‌اند اما من به مقتول چاقو نزده‌ام. كارآگاهان در ادامه به بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته داخل تالار پرداختند و در آنجا موفق به شناسايي قاتل اصلي شدند. او جواني 16ساله و برادرزاده رسول بود كه در يك لحظه چاقويي از زيرلباس خود خارج كرد و ضربه‌اي به مقتول زد. متهم نوجوان پس از قتل به سرعت از تالار خارج شد.

با شناسايي عامل جنايت، مأموران 48ساعت بعد وي را در ارتفاعات اطراف تهران دستگير كردند. او كه از ترس به كوهستان فرار كرده بود در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: شب حادثه در مراسم عروسي يكي از بستگانمان در حال رقص محلي بوديم كه ناگهان چوب مقتول به‌صورت پدرم خورد. به او تذكر داديم اما چند دقيقه بعد دوباره باز هم چوب به‌صورت پدرم برخورد كرد كه همين آغاز درگيري بود.

در يك لحظه ديدم كه مقتول با چاقو به سمت پدرم حمله كرد و من در حمايت از او، با چاقويي كه همراهم بود ضربه‌اي به سينه مقتول زدم و فرار كردم. وي درخصوص حمل سلاح سرد در مراسم عروسي گفت: خانواده ما با خانواده عمويم از مدتي قبل اختلاف پيدا كرده بودند و همين موضوع باعث شده بود تا هميشه چاقويي همراه خود داشته باشم. زماني‌كه متوجه شدم عمويم به‌عنوان قاتل معرفي شده تصميم گرفتم سكوت كنم تا او را به‌عنوان قاتل دستگير كنند اما در نهايت دستم رو شد. به گزارش همشهري، هم‌اكنون متهم با قرار قانوني در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 361752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha