جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیأت مدیره انجمن مجسمه‌سازان ایران درباره برگزاری هفتمین بی‌ینال مجسمه‌سازی در سال آینده، گفت: همه سعی ما این است که دوسالانه هفتم مجسمه‌سازی، اندیشمند و پرسش‌گر باشد.

تجسمی

به گزارش ايسنا؛ نگار نادری‌پور درباره برپایی دوسالانه هفتم مجسمه‌سازی پس از دو دوره وقفه، اظهار کرد: این دوره با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و خوشبختانه تعامل خوبی بین ما برقرار شده و نحوه برگزاری بی‌ینال به انجمن سپرده شده است.

او ادامه داد: از آنجا که برگزاری دوسالانه هفتم کاملا به انجمن مجسمه‌سازان واگذار شده، انجمن نیز با انتخاب اعضای شورای سیاست‌گذاری که نگاهی باز و آشنا به اندیشه و هنر معاصر دارند، بر آن است تا بی‌ینالی خلاقانه برپا کند.

نادری‌پور همچنین بیان کرد: در این دوره، بیشتر روی مسائل پژوهشی تأکید داریم و نوآوری و گشودن راه‌های جدید در این عرصه از اهداف ماست.

رئیس هیأت مدیره انجمن مجسمه‌سازان ایران در ادامه به وقفه‌ای که در برگزاری این رویداد پیش آمد، اشاره کرد و گفت: از برگزاری آخرین بی‌ینال مجسمه‌سازی چند سال می‌گذرد و یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های اعضای انجمن در زمان روی کار آمدن هیأت مدیره جدید، برگزاری این رویداد بود.

این هنرمند همچنین اضافه کرد: دوسالانه‌ها نمایانگر هنر و جریان‌های هنری تجربه‌گرا و آوانگاردی هستند که امکان و شکل جدیدی از هنر معاصر را به‌نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، هفتمین دوسالانه ملی مجسمه‌سازی با دبیری کوروش گلناری و با حمایت دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن مجسمه‌سازان ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ۱۵ شهریور تا ۳۰ مهر سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

کد خبر 361581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha