چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت گوگل با همکاری با شرکت مد Ivyrevel که به شرکت H&M وابسته‌است، درتلاش است پایگاه داده‌هایی ایجاد کند تا با کمک آن بهترین لباس برای فعالیت‌های روزانه افراد و سبک زندگی آنها طراحی کند.

براساس گزارش CNN، طراحي لباس‌ها براساس داده‌هايي خواهد بود كه توسط يك اپليكيشن اندرويد و در طول يك هفته گردآوري مي شوند. اين اپليكيشن از ابزار‌هاي ساخت گوگل بهره مي‌برد كه داده‌هاي مرتبط با فعاليت‌هاي فيزيكي و موقعيت كاربر را گردآوري مي‌كند. اين اطلاعات سپس وارد الگوريتمي مي‌شود كه مي‌تواند براساس داده‌ها لباس طراحي كند.

اين داده‌ها مي‌توانند به كلي روند طراحي لباس را متحول كنند، زيرا همه زواياي اين صنعت، از جنس مواد تا شكل و برش و جزئيات و تزئينات را مي‌توان به اين شكل تعيين كرد، و قيمت اين لباس‌ها نيز از 99 دلار آغاز مي‌شود.

به گفته شركت Ivyrevel براي داشتن لباسي منحصر‌به‌فرد، افراد بايد لباس‌هاي خود را از طراحان مشهور بخرند كه بار مالي زيادي براي آنها خواهد داشت، اما پروژه جديد طراحي لباس بر اساس داده‌ها مي‌تواند به افراد كمك كند تا بر اساس رفتارها و سبك زندگي كه دارند،‌لباسي منحصر به فرد داشته‌باشند.

کد خبر 361449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha